Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jahas, oma duunipaikka on siirtynyt valmiustilaan. Minulla olisi vielä viikko mielenterveyslomaa, mutta olen ilmoittanut olevani valmis saapumaan paikalle tarvittaessa jo aiemmin, jos kollegoita joutuu karanteeniin. Muutama pieni mielihäiriö ei koronatilanteessa ole niin suuri haitta, jos muutenkin on paniikki, kaaos ja hysteria :sneaky:

Ylätalja alatalja ja kahvoja, bensan hajuisia treenejä tiedossa. 1584715670780-784310713.webp

Nyt on kyllä paha.. sanooko toiselle että älä tuu ja ottaa olutta vai miten tässä nyt.. ehkä pitää vaan sanoa että viimeinen linkku taitaa lähteä just?
Siis tossa 21 aikaan tjsp.

Vituttaa kun toisilla tuollainen parta, itse kasvattaa kaksi viikkoa niin on sellainen risukasa ja jos irtolaisuus ois rikos niin varmaan päivittäin lähtis putkaan kun deekun näköinen.

Hmm ilmeisesti olisi vastuutonta mennä salille. Hakisikohan laatikon kaljaa ja alkaisi kittaamaan. Hankalia valintoja.
Hanapakkaus viinit kuulemma kova hittituote veskipaperin ohella. Kävin hakemassa 3l tonkan, luulis hetkeksi riittävä.

Mun lähisali jakoi reenivälineitä lainaan jäsenille, kävin hakemassa setin, ihan loistoidea heiltä!

Mun mielestä tää kuvien ottaminen voisi loppua miehiltä kun kaikki muut niin komeita, tulee ihan sellainen epähyvä olo.
Naiset voi toki jakaa lisää!

Back
Ylös Bottom