Korvien välistä ja mahasta lähinnä.
Yritin löytää kuvasta ison mahan. En löytäny. Eli korvien välistä löytyy vika.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Korvien välistä ja mahasta lähinnä.
Yritin löytää kuvasta ison mahan. En löytäny. Eli korvien välistä löytyy vika.![]()
e: ja paita ei ole ihan vahingossa mallia löysä, kuten ihminen alla..
Voi kuule, meistä aika moni miettii aivan samaa.Mitenköhän elämästä saisi jotenkin mielenkiintoisempaa. Elämän sisältö tällähetkellä aamukahvi, työt ja nukkuminen.
Kalsarikännit?Mitenköhän elämästä saisi jotenkin mielenkiintoisempaa. Elämän sisältö tällähetkellä aamukahvi, työt ja nukkuminen.
Voi kuule, meistä aika moni miettii aivan samaa.
Karanteenikännit?
Otappa nainen.Mitenköhän elämästä saisi jotenkin mielenkiintoisempaa. Elämän sisältö tällähetkellä aamukahvi, työt ja nukkuminen.
Voi kääk, tulipas mulla oikeasti veikeen hyvä olo kehuista. Kiitos kivasta kommentista!Muuten, tässä yhteydessä; Olen monesti ajatellut, että on ihanan virkistävää, kun @Kiukku on laittanut paljon hyviä kuvia ja vielä yhtään peittelemättä omilla kasvoillaan (vanhemmat tädit kattelee niitä jatkossakin mielellään!).![]()

Mun pitkäaikainen haave on saada kerrostalo asunnon kattoon nämä. Tekisi töissä levyn tms jossa olisi lenkit mihin saisi renkaat. Levyn roppaisi kiinni kattoon.Pitäiskö tänää treenata. Mulla roikkuu renkaat katosta. Voimistelutuote pisti niiden kylkeen pari reeniohjelmaa niillä.
Muttakun:
A: tulee hiki. B: tulee kipiäksi parin päivän päästä.
Otappa nainen.
Harvemmin siellä on muitakuin vaakavetoja kattolampulle paitsi ehkä kylppärissä.Mun pitkäaikainen haave on saada kerrostalo asunnon kattoon nämä. Tekisi töissä levyn tms jossa olisi lenkit mihin saisi renkaat. Levyn roppaisi kiinni kattoon.
En vain tiedä kun katto ei ole ontelolaattaa (tai siis ainakaan sellaista uutta saumallista olevaa) ja en tiedä kuinka osaisi etsiä vaara kohdat jne jos katon sisässä menee jotain iv/sähkö/vesi johtoja. Ja en tiedä saako vuokrakämppään ominpäin noita asentaa..
Mitenköhän elämästä saisi jotenkin mielenkiintoisempaa. Elämän sisältö tällähetkellä aamukahvi, työt ja nukkuminen.