Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulla on paastopäivä, kävin abcilla hakemassa vissyä että pystyn olemaan paastolla, niin siellähän oli -50% alennuksessa Twix inkivääri. Niitä oli enää 5 jäljellä ja Twixin ja inkiväärin ystävänä ostin kaikki, yhteensä 1,50. Arvatkaa vaan oliko viisasta tänään?

Etätöitä muna tulessa. Rekkujen huone vallattu ja rekut katsovat ilmeellä ”mene nyt vittuun siitä, homo”

EE8A47E4-BBEC-4C50-891F-FA0DD2935106.webp

Minun ongelma on, että elämässä on liikaa kaikkea. Aika ei riitä.

Esimerkiksi koittanut jankata integraalimuunnoksia, mutta ei ole motivaatiota, koska ei ole aikaa tarpeeksi. Tai on, mutta se on taas silloin pois jostain vielä paljon kiinnostavammasta.

Ongelma on, että pitäisi olla valtion elättämä työtön. Olisi aikaa ja rahaa nyt ei periaatteessa tarvitakkaan, kunhan ruokaa riittää. Eikä se nyt kuitenkaan oikein sovi urasuunnitelmiin saatika lopulta moraaliinkaan lunkia loputtomiin.

Muuten, tässä yhteydessä; Olen monesti ajatellut, että on ihanan virkistävää, kun @Kiukku on laittanut paljon hyviä kuvia ja vielä yhtään peittelemättä omilla kasvoillaan (vanhemmat tädit kattelee niitä jatkossakin mielellään!). 🙂
Voi kääk, tulipas mulla oikeasti veikeen hyvä olo kehuista. Kiitos kivasta kommentista! :heart:

Hiki. Puolen tunnin juoksentelu.

Huomenna todennäköisesti työpäivä venyy reilusti. Eikä edes pahemmin ahdista ajatus päivän venymisestä ja ekstrahommista.

Pitäiskö tänää treenata. Mulla roikkuu renkaat katosta. Voimistelutuote pisti niiden kylkeen pari reeniohjelmaa niillä.

Muttakun:

A: tulee hiki. B: tulee kipiäksi parin päivän päästä.
Mun pitkäaikainen haave on saada kerrostalo asunnon kattoon nämä. Tekisi töissä levyn tms jossa olisi lenkit mihin saisi renkaat. Levyn roppaisi kiinni kattoon.

En vain tiedä kun katto ei ole ontelolaattaa (tai siis ainakaan sellaista uutta saumallista olevaa) ja en tiedä kuinka osaisi etsiä vaara kohdat jne jos katon sisässä menee jotain iv/sähkö/vesi johtoja. Ja en tiedä saako vuokrakämppään ominpäin noita asentaa..

Otappa nainen.

Lähinnä pohdin gta:n ja pilkki simulaattorin välillä, runescapea ei jaksa. #olennörtti.

Nyt kun pääsee kunnolla palkkatyön pariin voisihan sitä toisaalta pohtia jotain kamppailulajia, kun ne jäi vuosi sitten vähän jäihin. Eiköhän tämä koronakin ehdi laantua syksyyn mennessä.

Mun pitkäaikainen haave on saada kerrostalo asunnon kattoon nämä. Tekisi töissä levyn tms jossa olisi lenkit mihin saisi renkaat. Levyn roppaisi kiinni kattoon.

En vain tiedä kun katto ei ole ontelolaattaa (tai siis ainakaan sellaista uutta saumallista olevaa) ja en tiedä kuinka osaisi etsiä vaara kohdat jne jos katon sisässä menee jotain iv/sähkö/vesi johtoja. Ja en tiedä saako vuokrakämppään ominpäin noita asentaa..
Harvemmin siellä on muitakuin vaakavetoja kattolampulle paitsi ehkä kylppärissä.
Mutta en kyllä itse uskaltaisi moisissa hillua jos vaan suoraan roppais kiinni, toi levy voi olla kova juttu niin saa useammalla kiinni.

Back
Ylös Bottom