Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä en ole nähnyt mitään

nukuin: erinomaisesti

Meikäläinen on aika huoleton ja useampikin täältä stalkkeroinut minut mutta ei haittaa ollenkaan kun mun oikeassa elämässä ei ole sitten niin mitään mielenkiintoista.
Toisaalta olen erinäisistä asioista vahingossa yhdistänyt jonkun tästäkin ketjusta oikeaan minään :) Mutta enpä mä silläkään tiedolla mitään tee.

Pitäis siivota. Ei kiinnosta.

Jotku tietää kuka oon ja jotku ei. Mitää väliä, jutut on yhtä typeriä IRL ja täällä. Jäätte vaan hihityksestä paitsi.

Nyt kun on somekeskustelut kuumia niin joskus osallistunut niihin, minulla kun kommentit on aina sieltä sovittelimmasta päästä niin saa kyllä melkoisia arvioita mm. omasta sosioekonimisesta asemasta sekä mielenterveydestä jne. Ei ne kyllä aina ihan metsään mene mutta just pari päivää sitten laitoin ihan suoraan viestiä ja pyysin kahta lähtemään kahville jolloin voi sanoa samat suoraan päin naamaa ja tehdä mahdollinen uusinta-arvio. Arvatkaas vastasko kumpikaan :)

Niin ja onhan se keskustelu IRL aivan erilaista valtaosalle, kuin netissä. Ainakin vanhemmalle väestölle keski-ikäisistä eteenpäin ei ole mitään suodatinta netissä. Nuoremmilla sentään jotain käytöstapoja.

Pistät vähän viestiä tälle vieraalle, jolla appelsiinin kokoiset.

Sit jännität, kuuluuko enään mitään. Ja jos kuuluu, niin silloin kyllä kuuluu.

Helpotettu vilautus voi olla sitten vilautus metsään. Ei kukaan pahoita mieltään.

Niin ja onhan se keskustelu IRL aivan erilaista valtaosalle, kuin netissä. Ainakin vanhemmalle väestölle keski-ikäisistä eteenpäin ei ole mitään suodatinta netissä. Nuoremmilla sentään jotain käytöstapoja.
Todellakin tämä.
Vanhat ihmiset rätkättää että miksi heidän pitäisi pysytellä kotona ja onhan heilläkin oikeus liikkua ulkona. Ei oikein järki pelaa että just heidän takia kaikkien muiden liikkumista rajoitetaan.
Tätä kun koittaa nätisti selittää niin saa kuulla olevansa ties mitä.

Meikäläinen on aika huoleton ja useampikin täältä stalkkeroinut minut mutta ei haittaa ollenkaan kun mun oikeassa elämässä ei ole sitten niin mitään mielenkiintoista.
Toisaalta olen erinäisistä asioista vahingossa yhdistänyt jonkun tästäkin ketjusta oikeaan minään :) Mutta enpä mä silläkään tiedolla mitään tee.
Musta tiedetään täällä asioita joita en irl välttämättä kertoisi kovin herkästi, koska ne on aika kipeitä asioita.

Mä en oo varma onnistuinko poppiksen stalkkaa IG:stä mutta anyways ymmärrän hyvin hänen valitseman linjan. Mun on turha yrittää esittää anonyymiä kun sen verran aikanaan miiteissä ja risteilyillä pyörin että täällä on naama tuttu ja omalla salilla myös varmasti kaikki pakkista lukeneet tietää asioita. Mut sit ajattelin et en mä kuitenkaan tääl mitään kuseta tai sano asioita minkä takana en vois seistä. Jos jotain nyt kiinnostaa hihittää jollekin seksijutulle mitä joskus jossain heittänyt niin mun mielestä se on enemmänkin hänen henkilökohtainen ongelma kuin minun =D

Back
Ylös Bottom