Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Isojen kivien pyörittely, ylisuurien kuormien lykkäily kottikärryillä, tukkien kääntely tai vetäminen liinoilla ja mitäs muita näitä hyviä aktiviteetteja nyt olikaan.
Eli "pihahommia".
normal_2226402218.jpg

Pitääköhän tylsän etäpäivän kunniaksi hakea pari (kymmentä) omar munkkia lähikaupasta. Hyvin häviää rytmi kun joutuu etätyöhön.

Viimeksi muokattu:
Mä ilmoitin työnantajalle että siirryn pian etätöihin koska kuulun riskiryhmään enkä halua sairastua. Toivottavasti ne virittelee mulle koneita valmiiksi.

Alkaa oikeasti vituttaa, kun joka lehti on täynnä juttuja siitä, että "kuntosalit sulkeutuvat, mutta kunnossa pysyy kotitreenilläkin". Vaikka olen tällä hetkellä rapakuntoista hipova keski-ikäinen, niin en varmasti pysy edes nykykunnossa millään kotitreenillä, niin kauan kuin kotoa ei löydy lavaa ja kyykkytelinettä, ja paskalehtien ohjeilla vielä vähemmän.

Kunnossa pysyminen on suhteellinen käsite, koska kuntoon voi päästä vaikka juoksemalla tai vetämällä leukoja. Ei se hyvä kunto kuntosalia vaadi, jos toisaalta kaipaa lihasmassan kasvua niin se on toki asia erikseen.

Kukas se oli se vanha metsuri joka vei voimamiehiä kuin metrin mittaa. Tietenkin vertailukohta on ontuva kun kyseessä tottakai kaveri joka ikänsä tehnyt metsurin hommia, mutta todistaa että ei kova kunto vaadi salitreeniä.

Kunnossa pysyminen on suhteellinen käsite, koska kuntoon voi päästä vaikka juoksemalla tai vetämällä leukoja. Ei se hyvä kunto kuntosalia vaadi, jos toisaalta kaipaa lihasmassan kasvua niin se on toki asia erikseen.

Kukas se oli se vanha metsuri joka vei voimamiehiä kuin metrin mittaa. Tietenkin vertailukohta on ontuva kun kyseessä tottakai kaveri joka ikänsä tehnyt metsurin hommia, mutta todistaa että ei kova kunto vaadi salitreeniä.
Pessisen Jaska

09G5R2Y.png

Jokainen voi puolustaa omia vessapapereitaan paremmin.

Back
Ylös Bottom