Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hyvät pöhinät tulis!

Miten sä pystyt näyttöä kattelemaan, jos on migreeniä? Mä en pysty mitään näyttöjä katsoon tai kirkkaassa valossa olemaan, jos on migreeni päällä. Tosin en kyllä oo mitään kolmiolääkkeitä vielä siihen tarvinnu, ku sahalaidat kestää sen 30-60min ja päänsärky hoituu miranaxilla ja unella.

No tätä tautia kun oon harjoitellu sellaset 35 vuotta, niin... Ei näytöt haittaa, enemmän haittaa tämän uuden asumuksen kattoikkunat joista paistaa sisään ja joita ei tällä hetkellä saa piiloon.

Penkkilihas reenattu. Vain 1 henkilö paikalla mennessä, muutama tuli lisää. Mutta rauhaisaa. 5m välit onnistui ja käsipesu kerran välissä, lopuksi ja vielä kotona ja paita heti pyykkiin. Paskatko minä näistä muuten välittäisin, mutta mrs. päiväkodissa töissä. Pahoin pelkään että tartunta tulee sieltä toisesta suunnasta jos on tullakseen. Näin se on aina ennenkin ollut.

Mulla on joku paisetauti päässä. Enkä nyt tarkoita sitä ilmeistä talipalloa korvien välissä. Vaan just siinä talipallon kyljessä.

No tätä tautia kun oon harjoitellu sellaset 35 vuotta, niin... Ei näytöt haittaa, enemmän haittaa tämän uuden asumuksen kattoikkunat joista paistaa sisään ja joita ei tällä hetkellä saa piiloon.

Jaa, mä oon tästä kärsiny kymmenisen vuotta. Alko sen jälkeen ku sain jälkikasvun.

Ooksää ihan kännissä?

No OoOoOoooon!

Jaa, mä oon tästä kärsiny kymmenisen vuotta. Alko sen jälkeen ku sain jälkikasvun.

Toki sitten kun on oikeasti paha niin tajuissaan olo haittaa. Onneksi ne huutoyrjölaatta-migreenit on jääny sinne ala-asteelle.

Toki sitten kun on oikeasti paha niin tajuissaan olo haittaa. Onneksi ne huutoyrjölaatta-migreenit on jääny sinne ala-asteelle.

Kylläpäs oli mulla typerä vastaus edelliseen sulle. No ei se mitään. Saanen anteeksi, koska pieni humalatila.
Hyi, kai noi lapsena alkaneet migreenit on tuota huutoyrjölaatta-migreeniä. Tai ainaki mitä oon lähipiiristä kuullu. Mulla on pahimmillaan vaan menny tunto oikealta puolelta kokonaan ja näkö samalta puolelta. Sinänsä harmi, ku oikea silmä on se millä näen paremmin, vasen silmä on ihan turhake.

Back
Ylös Bottom