Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

^^ No hyvä että et sentään palkinnut koiraa lässyttämällä sille.

Minä pidän koiria irti tässä lähimetsissä. Muutaman kerran joku tullut vastaan ja koirat haukkuneet mutta saan ne mukaani ja annetaan tietä.
Tosin kerran naapurin irti ollut koira juoksi yllättäen meidän luokse, jättäen ihmisensä n. parinsadan metrin päähän. Onneksi on itsellä joku taju noista eläimistä, omani kokivat sen tietenkin uhkaksi kun siihen sillä tavalla meidän takaa pölähti; pääsin heti keskeyttämään koko välikohtauksen ennen kuin se kunnolla alkoikaan.

edit. Onneksi ymmärsi naapurikin tilanteen ja HÄN tuli pyytämään jälkikäteen anteeksi, että koira lähti sillä tavalla meidän luo. Joku näistä mitään ymmärtämätön olisi tulkinnut tilanteen ihan jotenkin muuten; "saksanpaimenkoira pöllyytti koiraa, joka vaan juoksi nätisti niitä tervehtimään." Eikä oma koira edes purrut, uhkaili kunnes sain sen hallintaan ja vietyä tilanteesta. Nuorempi ihmetteli pää kallellaan, että mitä tapahtuu. Naapurin koira taas näytti ihmettelevän, miksi keskityin vaan omiin koiriini ja miksi kukaan ei silittänyt sitä. Aikansa ihmeteltyään reagoi omistajan huutoihin ja palasi hänen luokseen.

Viimeksi muokattu:
Tuli käytyä keskustassa ja ihan normaalia kaikki, pari pienempää kauppaa eli salen ja k-marketin tsekkasin niin ainoa mitä puuttui oli myyjien huumorintaju vessapaperijuttuihin, kaikkea muuta oli ihan normisti ja vain muutama asiakas.
Citymarketin ohiajaessa saattoi aistia jonkinlaisia lopunajan tunnelmia, en viitsinyt enää sinne mennä itteeni hauskuuttaa.
1584190746581.webp

Todiste k-marketista.

Mulla on sellainen 100 kg suojeluvietillistä koiraa hihnoissa niin en halua irtokoiria iholle. Onneksi omat ei pitänyt sitä uhkana, muuten en olisi pystynyt pitelemään.

Jännä kun joskus on pölähtänyt niin sakemannia kuin dobberia lähelle, mutta nekin on lähtenyt kun niille tarpeeksi karjuu kirosanoja ja eitä. Mutta labbis ei ymmärtänyt.

Jännä kun joskus on pölähtänyt niin sakemannia kuin dobberia lähelle, mutta nekin on lähtenyt kun niille tarpeeksi karjuu kirosanoja ja eitä. Mutta labbis ei ymmärtänyt.
No tässä on tod. näk. se ero, että labbis on aina palkittu vieraiden lähestymisestä ja nimenomaan vieraiden toimesta. Ihmiset suhtautuvat koiriin eri tavoin rodun perusteella. Minä olen joskus töninyt pennun läheltä jonkun räksyn, joka olisi tietenkin pitänyt päästää lähelle koska "eihän se mitään tee."

Oli kiva ilma käydä metsässä. Nautinnollisen rauhallisen kävelyn pilasi fucking irtokoira. Karjuin varmaan minuutin sille painua helvettiin, omistaja huuteli koiraansa muttei tullut hakemaan sitä, vasta sitten kun karjuin että tuu nyt hakemaan tää rakki vittuun niin sitten se tuli.
Ei pitäisi pitää koiraa vapaana jos se ei heti tuu luokse kun käskee.

Hoho, tarvii tänne paljastaa tähän liittyvä case. Ihailen suuresti tota vitness-kondiksessa olevaa koira-intoilevaa vaimoani.
Taannoin tässä kodin lähellä irtonainen 60kg kanariandoggi hyökkäsi meidän rekun kimppuun joka oli vaimolla hihnassa. Vaimo nappas sen pannasta kiinni ja hapetti maahan siitä kuristamalla. Samalla kun piti omaa rekkua toisessa kädessä. Kiesus. Ite varmaan olisin yrittänyt hakata ja potkia päähän, jolloin se olis vaan syönyt mutkin. Kaikki selvis naarmuitta luijan kiitos. Ja asia sovittu rekun omistajan kanssa.

edit. rotu korjattu

Viimeksi muokattu:
No tässä on tod. näk. se ero, että labbis on aina palkittu vieraiden lähestymisestä ja nimenomaan vieraiden toimesta. Ihmiset suhtautuvat koiriin eri tavoin rodun perusteella. Minä olen joskus töninyt pennun läheltä jonkun räksyn, joka olisi tietenkin pitänyt päästää lähelle koska "eihän se mitään tee."
Totta. Mä en halua omille koirille huonoja koirakokemuksia niin en päästä vieraita irtokoiria iholle. Vaikka omat koirat ovat sosiaalisia niin en ota riskiä että tulee tilanne että tulee puolustustilanne, sen jälkeen kynnys puolustaa madaltuu ja tosiaan en pysty pitämään aisoissa tuon kokoisia koiria jos ne on vihaisia.

Hoho, tarvii tänne paljastaa tähän liittyvä case. Ihailen suuresti tota vitness-kondiksessa olevaa koira-intoilevaa vaimoani.
Taannoin tässä kodin lähellä irtonainen 60kg brasileiro hyökkäsi meidän rekun kimppuun joka oli vaimolla hihnassa. Vaimo nappas sen pannasta kiinni ja hapetti maahan siitä kuristamalla. Samalla kun piti omaa rekkua toisessa kädessä. Kiesus. Ite varmaan olisin yrittänyt hakata ja potkia päähän, jolloin se olis vaan syönyt mutkin. Kaikki selvis naarmuitta luijan kiitos. Ja asia sovittu rekun omistajan kanssa.
Sulla on kyllä kova nainen!

No mihin muuallekaan.

Seinäjoen keskussairaalaan, herr Doktor nimellä

joku tämmönen
rykim%C3%A4aika.jpg

Tuohan olis aivan erinomainen idea! Eikö se sieltä jostain pohjoisesta oo kotosin, niin tuo rykiminen on tuttua tohtorille muutenki. Laita vielä Aku Ankka siihen mukaan, niin Herr Doktor on varmasti tyytyväinen.

Back
Ylös Bottom