Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

h18Vibf.png

Minulla on sellainen korttipeli, jossa mitataan sitä kuinka hyvin tuntee kaverinsa. Siinä on pöydällä esim. 5 random-asiaa ja muut pelaajat yrittävät järjestää ne asiat samaan tärkeysjärjestykseen kuin pelaaja, jonka tuntemista arvuutellaan.

Kerran siinä oli kortit tyyliin
muovi
kuorolaulut
naisten äänioikeus
vessapaperi
avaruustutkimus

Kaveri tuumi, että noin yleisesti, naisten äänioikeus menee aika korkealle.. mutta jos vessassa on ns. tilanne päällä, niin fuck it, I need toilet paper!

Auttakaas mua, pitäisi blogitekstiä väsätä. Naisten pukeutuminen/tyyli.

Miehet: miten pukeutuu tyylikäs nainen? Mikä tekee naisesta tyylikkään (eikä lutkamaisen)? Miten haluaisit että oma naisesi pukeutuisi?

Naiset: Mikä tekee naisesta tyylikkään?

Kaupasta tiesi helposti miltä hyllyltä löytyy käsidesi, kun hylly oli niistä aivan tyhjä.

Mutta nyt pistin perjantain kunniaksi rullakebabin tilaukseen.

Auttakaas mua, pitäisi blogitekstiä väsätä. Naisten pukeutuminen/tyyli.

Miehet: miten pukeutuu tyylikäs nainen? Mikä tekee naisesta tyylikkään (eikä lutkamaisen)? Miten haluaisit että oma naisesi pukeutuisi?

Naiset: Mikä tekee naisesta tyylikkään?
Meet peilin eteen ja kysyt itseltäsi saman?
Toi on oikeasti tosi vaikea kysymys ja ei siihen voi kovin helposti varmaan vastata edes.
Tyylikäs nainen on vain tyylikäs vaikka tuulipuvussa tai periaatteessa pieruverkkareissa mistään bisneslookista puhumattakaan.
Mä jotenkin luulen että suurin osa tyyliä on eleet,ilmeet ja yleinen käyttäytyminenkin johon kuuluu mm. ryhti.

Jos alat sinne sivuille tekee blogikirjoituksia niin muista että pitää olla säännöllistä ja oikeasti asiaa ettei kerran vuodessa tule "kun oli vaan pakko jotain" tekstiä.

Mulla tulee sanasta "tyylikäs nainen" joku mainosketjun mannekiini tai hollywood nainen mieleen, mutta en mä halua että oma naiseni niin pukeutuu ainakaan kotona tai kauppareissulla. Eri juttu jos jostain hemmetin syystä sais johonkin gaalaan kutsun niin vois repäistä, mutta muuten ihan perus laadukkaat materiaalit ja siistit vaatteet menee mainiosti, kunhan hän tuntee olonsa hyväksi ja itsevarmaksi niin se näkyy myös muussa käytöksessä. Itsessäni nyt on sellaista pientä runkkarin vikaa että mieluusti näkisin naiseni pukeutumisessa edes hiukan seksikkyyttä ja korostettaisiin hyviä puolia eikä sellaista "pukeudun kuin muumi koska tämä on statement seksikkyyttä vastaan"... Tietty ihan mauttomuuksiin ei edes minun preferenssini veny... ehkä sitten kotona kaksin niihin :ROFLMAO:

Voi helvetti että ihmiset on sairaita.
Näin juuri kuvan kissasta, jolta joku sairas ihminen oli puhkonut silmät.
En pysty käsittämään, tätäkään. 😭

Voi helvetti että ihmiset on sairaita.
Näin juuri kuvan kissasta, jolta joku sairas ihminen oli puhkonut silmät.
En pysty käsittämään, tätäkään. 😭

Eiköhän tuollainen ihminen ole psykopaatti ja varmaan mielellään vahingoittaisi myös ihmisiä. Eläimillähän ne yleensä ensin nuoruudessaan harjoittelee.

Eiköhän tuollainen ihminen ole psykopaatti ja varmaan mielellään vahingoittaisi myös ihmisiä. Eläimillähän ne yleensä ensin nuoruudessaan harjoittelee.
Niin, tiedän. Tosin tässä maassahan nämä kelpaavat myös eduskuntavaaliehdokkaiksi (Näkkäläjärvi). Eikä kenenkään oma irmapetteri tietenkään tee kenellekään mitään.
Näitä erilaisia julmia tapauksia vaan tulee vastaan tosi paljon, kun näitä asioita seuraa. Eikä kaikki tämmöinen edes ole lasten tekemää.

Jeesus, että inhoan jotain bisneslookkia. Tai sitä "vittumainen sihteeri" olemusta.
No, nekin varmaan inhoavat minua vähintäänkin yhtä paljon :LOL:
Kuuminta mitä ikinä tiedän on sihteerilook (tennishameen jälkeen) mutta jos totta puhutaan niin itse olen todella kaukana sellaisesta. Käytiin elokuvissa yhden sellaisen naisen kanssa niin yhteensopivuus/ristiriita oli kuin hampurilaisella ja punaviinillä mäkkärissä.

Meet peilin eteen ja kysyt itseltäsi saman?
Toi on oikeasti tosi vaikea kysymys ja ei siihen voi kovin helposti varmaan vastata edes.
Tyylikäs nainen on vain tyylikäs vaikka tuulipuvussa tai periaatteessa pieruverkkareissa mistään bisneslookista puhumattakaan.
Mä jotenkin luulen että suurin osa tyyliä on eleet,ilmeet ja yleinen käyttäytyminenkin johon kuuluu mm. ryhti.

Jos alat sinne sivuille tekee blogikirjoituksia niin muista että pitää olla säännöllistä ja oikeasti asiaa ettei kerran vuodessa tule "kun oli vaan pakko jotain" tekstiä.
Joo siis tarkoitus on ruveta bloggaamaan säännöllisesti.

Back
Ylös Bottom