Deleted member 43228
Enpä ole tuota jaloa miehistä tapaa nähnyt aikoihin.
Eli kämmeniin sylkemistä.
Eli kämmeniin sylkemistä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei sitä ole pakko kuunnella, jos ei tykkää. Osittain se suosio perustuu paskoihin juttuihin ja heittoihin, jotka aiheuttaa keskustelua.Voi vitun suolipop taas...
Jotkut bikifitness kisat peruttu ja tää pölvästi Jaajo siellä tuumii ettei kai sillä ole nyt väliä onko nyt muutamalla viikolla välillä kun kerran on jo mintissä.
Mä en voi ymmärtää miten tuollainen ohjelma jossa ei yhtään asiaa pysty sanomaan ilman asiavirhettä voi olla noin suosittu?
Xenoblade Chronicles 2Mikä peli?
kävithän hakemassa vajaan 10km päästä tämänkin tuotteen?
Voi vitun suolipop taas...
Jotkut bikifitness kisat peruttu ja tää pölvästi Jaajo siellä tuumii ettei kai sillä ole nyt väliä onko nyt muutamalla viikolla välillä kun kerran on jo mintissä.
Mä en voi ymmärtää miten tuollainen ohjelma jossa ei yhtään asiaa pysty sanomaan ilman asiavirhettä voi olla noin suosittu?
Mä syön kyllä enemmän kuin kaksi kertaa päivässä. Musta kahvi menee paastoon mutta jos siinä on maitoa niin paasto katkeaa.@Poppis
Itsellä tulee välillä ihan huomaamatta 24 h paastoja. Normaalisti vaan kahvia aamulla ja sit syön lounaan. Mutta jos lounas jää välistä, niin päivällinen voi olla hyvällä tuurilla vasta silloin, kun edellispäivän tuhti päivällinen oli. Eli noin 24 h päästä edellisestä.
Nytkin tässä kevään mittaan syön käytännössä vain lounaan ja päivällisen. Kaks isoa satsia ruokaa ja mieli tykkää, kun tuntuu että saa syödä aina paljon.
Jos vaikka muut haluaa kuunnella sitä ja itselle ei noin muuten väliä?Tämä on klassinen esimerkki ihmisestä, kuka tekee asiat tahallaan itselleen vaikeiksi ja sit pääsee valittamaan. Mikä tätä ihmisryhmää oikein vaivaa? Huomion puute?
Onhan Hanna partasen tuotteita?
Voi vitun suolipop taas...