HenkselitVoi jestas. Lihava olo jatkuu. Sairaalan pyjamatyöhoysutki kiristää. Toisaalta, jos löysää kuminauhaan niin sitte ne tippuu jalasta. Voi saatana.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
HenkselitVoi jestas. Lihava olo jatkuu. Sairaalan pyjamatyöhoysutki kiristää. Toisaalta, jos löysää kuminauhaan niin sitte ne tippuu jalasta. Voi saatana.
En tiedä pidänkö varsinaisesti herkkänä tai naisellisena, mutta onhan se pirun seksikästä, jos nainen on tosi hyvä laulamaan tai tanssimaan....niin silti pidän naisten laulamista jotenkin herkkänä ja super naisellisena, vähän kuin tanssiharrastustakin.
No sitten, jatketaanEi sitä tarvitse kuunnella, laulunopettaja kuuntelee mielellään!

Uskon, että löydämme heeseekelle jonkin suojapuvun esim varustelekan valikoimasta.olen jo menettänyt toivoni opethin näkemisestä kesällä, eiköhän tuo provinssi peruuteta
mutta: ovatko pojat henkisesti valmiita lapinmatkan peruutukseen jos heeseeke jo taudin kantaja
#viidenmetrinvälit
olen jo menettänyt toivoni opethin näkemisestä kesällä, eiköhän tuo provinssi peruuteta
olen karanteerannut itseni nyt tänne kotioloihin, en liiku tänään enää mihinkään huoneistoni ulkopuolella
Tuttu tunne.Jumankukkelis kun kaikki on hukassa. Ihan varmasti jossain on mötikkä ruuvinkantojen upotuksia varten, mutta eihän se tietenkään nyt löydy kun tarvitsisi.
Taidan ottaa oluen.
Mites nyt suu pannaan?
Viesteistä päätellen:Perkele kun en ottanut sitä olutta. Nyt unohdin mittailla seinäpillun ylimmän kerroksen ennen välikerroksen paikalleen liimaamista.
No tuurilla ne laivatkin seilaa.
mutta: ovatko pojat henkisesti valmiita lapinmatkan peruutukseen jos heeseeke jo taudin kantaja
#viidenmetrinvälit