Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt on kuntit lortto-ohjelma jonka voittanutta ei ole: ex on the beach tv5:ltä!
Voin kertoa että olen onnistunut isänä silloin kuin tyttäreni ei osallistu kys ohjelmaan.
Suosittelisin että alat valmistamaan pemmikaania heti tänään.Ennen luin noita corona juttuja vähän asenteella "perus flunssa" mut nyt tosiaan on alkanut pieni paniikki jo iskeä itseenikin. Kyselin juuri 2viikon päästä olevan ruotsin risteilyn perumista. Tukholmassa ja ahtaassa purkissa pyöriminen ei nyt ole ekana listalla. Mietin että pitäisiköhän tehdä oikeasti ostoksia vähän sillä silmällä että tarvittaessa pärjää yli 1 päivän kotona.
tarvittaessa pärjää yli 1 päivän kotona
Jos joku haluaa lähettää käytettyjä aluskalsareitaan, niin laittakaa työpaikan osotteeseen.
Kahtesti. Kerran iteksiin telkkarin avustuksella, ja kerran Härski-Hartikaisen kanssa.Ja futher on kyllä ennenkin rämpyttänyt reiän kohdalta
Lyhyemmät hiukset ja tissiposket eivät ole vetovoimatekijä.kuulemtatta HerrFuterin soittoa, koska ei ole tietokoneessa kajjuttimia, oletan: jos lauluääni&lavahabitus olisi, katso kuva, tulisi: pyytämättä
![]()
Onnea!katso liitettä 216583
Aamukahvi ja yksi vuosi lisää.
Se olis kyllä sekin hieno taito osata.Mä rakastan laulamista ja laulan monta kertaa viikossa, treenaan myös laulamista.
Onnet!Aamukahvi ja yksi vuosi lisää.
yritä edes
onnistumisen tunne vasta, kun: tyttärelläsi on aina parempaa tekemistä, kun katsoa tuollasta "viihdettä"
No vittu, nyt karahti kiville.Mä rakastan laulamista ja laulan monta kertaa viikossa, treenaan myös laulamista.
Itse seurannut jo jokusen viikon tarkemmin eri maiden uutislähteistä ja käsitys ollut siitä eri, mitä täällä Sanna Marin kertoo.Ennen luin noita corona juttuja vähän asenteella "perus flunssa" mut nyt tosiaan on alkanut pieni paniikki jo iskeä itseenikin. Kyselin juuri 2viikon päästä olevan ruotsin risteilyn perumista. Tukholmassa ja ahtaassa purkissa pyöriminen ei nyt ole ekana listalla. Mietin että pitäisiköhän tehdä oikeasti ostoksia vähän sillä silmällä että tarvittaessa pärjää yli 1 päivän kotona.
Sehän tuossa onkin se ongelma. Tarvittais järeitä toimia, ei mitään hyssyttelyä. Tai no, olisi tarvittu.Mutku Marin ja Kulmuni sanoi että käsienpesulla päästään jo pitkälle. no action needed.