Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt on kuntit lortto-ohjelma jonka voittanutta ei ole: ex on the beach tv5:ltä!

Voin kertoa että olen onnistunut isänä silloin kuin tyttäreni ei osallistu kys ohjelmaan.

Ovat kyllä taas ohjelman keksineet, voittajalle Darwin palkinto? Dialogia kyseisestä ohjelmasta.

"-Olen pinnallinen ihminen. Minua kiinnostaa hyvännäköiset ja lihaksikkaat miehet, Jessica toteaa.

Henrik on vaivaantuneen oloinen Jessican saapumisesta. Jessica paljastaa heti miten hän ja Henrik tapasivat.

- Henrik oli pikkujouluissa jonkin tinder-deitin kanssa. Hän jättikin sen naisen sinne juhliin, ja lähti mun kanssa kotiin yöllä.

Niko pääsee ensimmäisenä treffeille Jessican kanssa, eikä turhaan ujostele tunteistaan Jessicaa kohtaan.

- Kyl mun on pakko koittaa tota.

Henrik toivottaa parille onnea treffeille, ja Niko heittää tuttuun tapaan panomies-vitsiä

- Sori vaan Henrik, mut mä oon parempi panee!

Henrik ja Julia suuntaavat takaisin talolle kertomaan muille uudesta exästä.

- Niko varmasti panee tänään! Kyllä se kettu käy kolossa, muut sinkut naureskelevat."

1583869282464.webp

Höh. Mäki kyllä laulan yleensä vain vahvassa humaljassa karaokea. Se kuulostaa aika kamalalta.
Mä oon kerran (kaks kertaa samalla reissulla) laulanu Ukkometson Jämsän paikallisessa. En ollu kyllä selvinpäin. En hetkeen sitä ennen, enkä hetkeen sen jälkeen.

Ryhmäpaine. Ja muutkin oli huonoja.

Mä oon kerran (kaks kertaa samalla reissulla) laulanu Ukkometson Jämsän paikallisessa. En ollu kyllä selvinpäin. En hetkeen sitä ennen, enkä hetkeen sen jälkeen.

Ryhmäpaine. Ja muutkin oli huonoja.

Dingon Autiotalo. Sen laulan aina (aika kehnosti), kun en muuta osaa. Kerran kokeilin laulaa Joukon ja Kostin Muisto vain jää ja se kuulosti niin kamalalta, että vieläkin hävettää. Aina humalassa, jos laulan julkisilla paikoilla.

Kotona käsketään yleensä lopettamaan, jos lauleskelen jotain. Selvinpäin.

@futhermucker hyviä juttujahan tuolla oli.

Itelläkin X määrä joitain aihioita. Pitäs olla vaan joku sanoittamaan ja laulamaan, niin vois saada jotain valmiimpaa biisiäkin aikaan. Itestä ei noihin ole.

Herr Futerin kaunis soitanta pelasti aamun.
Se vitutuksen määrä kun kahvipannua nostaessa huomaat että eilisiltana pannuun laittama vesi on jäänyt kippaamatta pois, perkele.
Lisäksi kipinä oli 3-4 ja just kun oli parhaat lirkuttelut jonkun mirkun kanssa niin kelloi soi.

Back
Ylös Bottom