Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onkohan mitään dataa minkä verran sikainfluessa vähensi muita tartuntoja kun ihmiset alkoi pesemään käsiään?
En ole dataan törmännyt, vaikka harrastuksena pengonkin ties mitä datasettejä. Mutta mielettömän hyvä näkökulma tämä joka tapauksessa. Tarttee ottaa tutkintaan.

Tein Facebook tilin, miten se osaa ehdottaa mulle kavereiksi sellaisia henkilöitä jotka on ennen ollut Facebook kavereitani.

Edellinen tili suljettu 6 vuotta sitten, nykyinen tili luotu ihan eri sähköpostiosoitteellakin. Sitten se ehdottaa joitakin jotka ovat olleet samassa koulun whatsapp ryhmässä.

Tein Facebook tilin, miten se osaa ehdottaa mulle kavereiksi sellaisia henkilöitä jotka on ennen ollut Facebook kavereitani.

A) Facebook ei koskaan unohda mitään, GDPR on vain maksukysymys niille

B) Jos on kavereiden kavereina

Edellinen tili suljettu 6 vuotta sitten, nykyinen tili luotu ihan eri sähköpostiosoitteellakin. Sitten se ehdottaa joitakin jotka ovat olleet samassa koulun whatsapp ryhmässä.
Koska naamakirja omistaa watsapin ja oot antanut luvan käyttää kaikkia tietojas.

Kyllä se tietää. Kaikki kirjotettu menee talteen ja linkitetään immisiä ristiin rastiin.

Back
Ylös Bottom