Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ne mitkä sopii omaan jalkaan.Mun pitäs käydä ostamassa kunnon ulkoilu/vaelluskengät jotka kestää kosteaa nurmikkoa.
Suosituksia?
Mun pitäs käydä ostamassa kunnon ulkoilu/vaelluskengät jotka kestää kosteaa nurmikkoa.
Suosituksia?
Tavallaan sellaista yleiskenkää kun tavallinen lenkkari kastuu heti, enempi jos olisi tarvetta niin pitäisi olla useammat eri tarpeeseen ja hintakin vaihtelee rajusti varmasti kuten Feakin mainitsi.Gore-kengät siis. Lyhyt vai pidempi varsi tarpeen mukaan ja samoin pohjan jäykkyys sen mukaan jos Lapin rakkamäkiä kävelemään niin kova, jos nurmikkoa vaan niin mahdollisimman lenkkari.
Mun pitäs käydä ostamassa kunnon ulkoilu/vaelluskengät jotka kestää kosteaa nurmikkoa.
Suosituksia?
*kirjoittaa ylös pieneen punaiseen kirjaan*Haix Airpower
Lähinnä nyt tuli mieleen jos nyt lähtisi fribailee niin aika märkää se nurtsi mutta ei taas oikein viitsi kumppareita moiseen puuhaan laittaa.^^^ ul-retkelijät kulkevat rakkamaassakin polkujuoksukengillä. Kuulemma pito hyvä, koska raskasta kenkää parempi tuntuma maastoon.
Siinä pitää tosin hyväksyä, että jalat kastuvat - kuulemma kyllä myös kuivuvat nopeasti.
Ajattelin testata tätä ihan lähipoluilla heti kun sulaa. On niin usein tuntunut meno jäykillä kengillä kömpelöltä juurakossa varsinkin, jos on koira vetämässä eteenpäin.
^^^ ul-retkelijät kulkevat rakkamaassakin polkujuoksukengillä. Kuulemma pito hyvä, koska raskasta kenkää parempi tuntuma maastoon.
Siinä pitää tosin hyväksyä, että jalat kastuvat - kuulemma kyllä myös kuivuvat nopeasti.
Tuo olikin lähinnä tuohon maltsun kommenttiin. Sinulle oli vinkiksi tämä:Lähinnä nyt tuli mieleen jos nyt lähtisi fribailee niin aika märkää se nurtsi mutta ei taas oikein viitsi kumppareita moiseen puuhaan laittaa.
Mutta olisi kiva jos samoilla kengillä voisi lähteä vaellukselle.
jos tarkoitus hengailla ulkona ja märällä nurmella, niin omaan jalkaan ja omalle kukkarolle sopivat kalvokengät.
Juu tajusin kyllä, uusi asia niin tässä nyt taas kyselee tyhmiä sieltä täältäTuo olikin lähinnä tuohon maltsun kommenttiin. Sinulle oli vinkiksi tämä:
Ruoka-lepo.
Äläkä osta mitään softshell-kenkiä, vaan ihan oikeasti goret. Softshellit saa halvalla mutta alkavat vituttaa heti kun joutuu märkään nurmikkoon.E: nopealla pällistelyllä tästäkään ei taida selvitä alle 200 euron... ääää
Yhdet saa kyllä alle satkun, ainahan niitä alessa on. Itellä kovimmalla käytöllä ovat mid-vartiset Trekstat ja malatavartiset Salomonit. Molemmat goreja. Pitkävartisia ja tosijäykkiä en itse käytä enää missään oloissa.Juu tajusin kyllä, uusi asia niin tässä nyt taas kyselee tyhmiä sieltä täältä
Pitää tehdä esiselvitystä netistä noista kalvokengistä jne.
E: nopealla pällistelyllä tästäkään ei taida selvitä alle 200 euron... ääää
Niinhän se Uunokin sano, että hoikkuuden salaisuus ei niinkään suuret ruokamäärät, vaan enemmänkin runsas lepäily.
Tuo pitäisi varmaan katsella.Illalla kotikinoon Joker.