Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

IMG_20200306_175641.webp

Juu naiset ei kyllä kummoisiakaan kokkeja ole, jos vähän yleistetään. Sokerista ja jälkiruoista ne haaveilevat enempi.
Niitä on monenlaisia, voisi luennehtia.

Ruskeakastike on oma lukunsa ja aika harva nykyimminen sitä varmaan tekee, saatika osaa tehdä.

Niitä on monenlaisia, voisi luennehtia.

Ruskeakastike on oma lukunsa ja aika harva nykyimminen sitä varmaan tekee, saatika osaa tehdä.
Olen muutaman kerran koittanut tehdä niin ei onnistu ja vaikka olisi väri&koostomus jotenkin hyviä niin maku ihan paska.
E: vaatisi varmaan ihan vitusti voita tms.

Juu naiset ei kyllä kummoisiakaan kokkeja ole, jos vähän yleistetään. Sokerista ja jälkiruoista ne haaveilevat enempi.
Jos nyt ihan tarkkoja ollaan, niin ei nuo naiset nyt kovin kummoisia ole missään vähänkään taitoa tai tietämystä vaativassa asiassa.

Kai se meillä Miehillä sitten vetoaa johonkin suojeluvaistoon, kun niitä pitää silti liehitellä ja pitää hyvänä.

Tisseillä saa toki paljon anteeksi myös.

Olen muutaman kerran koittanut tehdä niin ei onnistu ja vaikka olisi väri&koostomus jotenkin hyviä niin maku ihan paska.
E: vaatisi varmaan ihan vitusti voita tms.
Vitusti voita. Itse olen lihaliemikuution sulattanu veteen ensin, ja sitä sitten lisäilly voi+jauhoseokseen.

Suolat pippurit sun muut sitten. Yleensä teen nakkikastikkeen, siinä pannulla ensin paistaa sipulit ja nakit, eikä pese/huuhtele pannua välissä.

Ei tuu kyllä useinkaan tehtyä. Paskaa se on silti.. Hyvää mutta paskaa. Hyvää paskaa.

e. Miten mulla tuli pannunnuoleminen nyt Mieleen?

Vitusti voita. Itse olen lihaliemikuution sulattanu veteen ensin, ja sitä sitten lisäilly voi+jauhoseokseen.

Suolat pippurit sun muut sitten. Yleensä teen nakkikastikkeen, siinä pannulla ensin paistaa sipulit ja nakit, eikä pese/huuhtele pannua välissä.

Ei tuu kyllä useinkaan tehtyä. Paskaa se on silti.. Hyvää mutta paskaa. Hyvää paskaa.

e. Miten mulla tuli pannunnuoleminen nyt Mieleen?
Pannu ja nuollu? Jo on taas.

Purinpa tänään keittiön. Yllättävän helppo homma. Kahteen mieheen 4.5 h koko homma sähköistä ja vesistä laattojen poistoon, kamojen roudaamiseen autoon ja siivoukseen. Keskikokoinen keittiö, 6.3 m seinäpintaa, eikä kumpikaan ole ammattilainen. Itse asiassa oltiin ensimmäistä kertaa keittiön kimpussa.

Onneksi uuden tulee kasaamaan ihan ammattilainen. Siihen ei riittäisi meikäläisen hermo.

Ja tukikohtaa lähinnä olevan mittauspisteen lumensyvyys tällä hetkellä noin 120cm.
Olis ny 3kk aikaa sulaa:eek::rolleyes:
120 cm kuulostais kyllä just sopivalta kalustolla temuamiseen. Ei muuten mikään muu aine saa niin helpolla niin tyystinsiistin mustaksi renkaita, ku suojalumessa ruoviskelu.

Muoks, kuukauden vielä varmaan sataa lisää, lupaa siis hyvää.

120 cm kuulostais kyllä just sopivalta kalustolla temuamiseen. Ei muuten mikään muu aine saa niin helpolla niin tyystinsiistin mustaksi renkaita, ku suojalumessa ruoviskelu.

Muoks, kuukauden vielä varmaan sataa lisää, lupaa siis hyvää.
Niin se taitaa olla että maaliskuun ajan satelee yleensä vaan lisää. Siis pohjoisessa.
Lunta keväällä ihan homona.

Emmuute muista millon oisin viimeks syöny makkarakastiketta. En varmaan vuosikymmeneen.
Ennen vanhaan makkara oli sitä parempaa ruokaa. Immisillä oli lihaa maatiloilla omasta takaa, mutta lenkkiä piti tuoda kaupungista. Käsityönä kun oli valmistettu, niin hinta oli sen mukainen.

Nyt lienee makkura halpaa ja naturelli liha kallista.

Back
Ylös Bottom