Deleted member 43228
Perjantai. Munkkipäivä.
Saa nähdä missä kohtaa.
Saa nähdä missä kohtaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla on aina, yllättävien tilanteiden varalle..suosittelen varautumaan eli otat omat mukaan.
Perjantai. Munkkipäivä.
Saa nähdä missä kohtaa.
Mulla onkin yksi täsmäisku keskustaan ja kuinkas ollakkaan sen alakerrassa on kondomitoria niin pitänee käydä vetämässä joku herkku, tuskin munkkia kuitenkaan siellä.Perjantai. Munkkipäivä.
Saa nähdä missä kohtaa.
Riippuu mistä roikkuu. Vähän myös koosta kiinni. Suun ja myös pallien.taitaa sen tampereen hallin lempinimi jäädä elämään, sen verran hyvin se sopii suuhun pallihalli
Minä kun ehdin ajatella, että asiat ovat aika jees, mutta kyllä sitä on taas jalat tukevasti maassa.
Leuka rintaan ja jatketaan.
![]()
kosit sitten miestäsi näin foorumilla, ei huono. Mitäpä tähän vastaa Heese?On taas kokoustettu ja kouluttauduttu.
Muutamia evästyksiäkin sain; Reissun perusteella vaihtoon pitäisi mennä ainakin kännykkä, tietokone ja mies.
Viimeisimmän kohdalla ohjeet tulivat elämänkokemuksen syvällä rintaäänellä luottoherrakerholtani, ikä kaikilla +60 v.;
Tuli keskustelua henkivakuutuksista. Minulla ei sellaista ole mutta tiedän miehellä olevan pieni henkiturva matkavakuutuksen kylkiäisenä. Minä en ole siinä edunsaajana vaan omaiset.
hra1: -Eikä tietystikään ole tehnyt edes testamenttia, että sinulla säilyisi EDES asumisoikeus, jos huomenna kuolee?
-Ei mutta olen kyllä huomauttanut tästä!
hra2: -Ja ei silti?
-Ei.
hra2: -No perkele. Ja ei tietenkään voi mennä naimisiin, vaikka sillä selviäisi kaikki kerralla?
-Ha. No ei.
hra2: -Odottaa löytävänsä jonkun paremman. Pistät sen vaihtoon nyt samantien.
hra1: -Kyllä se on kuule Fea sillä tavalla, että tuossa vaiheessa on koeajettu varmasti aivan tarpeeksi, kyllä pitäisi jo olla aika selvät sävellet.
-En selvästikään ole vaimoainesta.
hra2: -Sinuna olisin vaihtanut jo.
Lisäksi tuli voimakkaat evästykset siitä, että en saa enää investoida latin latia kotiin;
hra1: -Kyyyllä se sitten lämmittää ajatus uudesta, sinun maksamasta keittiöstä kun tiedät siellä nuorenparin söpösti yhdessä kokkailevan, kun mies on löytänyt sen paremman jota selvästi odottelee. Sinuna alkaisin jo jakamaan lusikoita, nyt kun voit vielä saada sieltä yhteisestä kodista jotain!
hra2: -Se on kuule kun kokemus puhuu.
hra1: -Kyllä se on juuri näin Fea. Juuri näin siinä tulee käymään.
Minä kun ehdin ajatella, että asiat ovat aika jees, mutta kyllä sitä on taas jalat tukevasti maassa.
Leuka rintaan ja jatketaan.
![]()
No, minä olen asian joskus ottanut puheeksi, niin kuin herroillekin kerroin. Nogo.kosit sitten miestäsi näin foorumilla, ei huono. Mitäpä tähän vastaa Heese?
Voinko keksiä hyvänä tekosyynä, että penkkaaminen on niille joilla on lyhyet kädet.![]()