Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Päivisin ei voi kuunnella paikallisradiota kun siellä on tosi ärsyttävä akka äänessä.

Ei ihan Ina Mikkola -tier nalkutusta, mut silti raskasta kuunneltavaa.

Keitetäänpä seuraavaksi iltapäiväkahvia.

@vokot @gonzaless

Kyllä minä olisin taipuvainen sanomaan, että jos joku tyylikäs puku pistää erikseen silmään, niin ei se silloin Dressmanilta ole ostettu, mutta tokko porukka noin muuten välttämättä kiinnittää niin huomiota. Minulle Dressmanin puvuista on jäänyt vaan vähän se mielikuva, että ne on lähinnä nuorille. Ja että aikuiset joko teettää tai ostaa pukunsa jo muualta, mutta ei tästä kenenkään tartte täällä itteensä ottaa :D Jos Dressmanin puku natsaa, niin hienoa.

Tuttu pitää täällä vaateliikettä keskustassa (Aaron's). Tuolta hain viimeksi pikkutakin ja kauluspaitoja. Taisi tuo pikkutakki olla jo jonkin matkaa yli pari sataa.. Enkä mitään tonneja ole pukuun laittamassa, mutta saa siihen nyt useampi satanen mennä, jos meinaa omaksi ostaa ja pidemmän ajan käyttöön.

Päivisin ei voi kuunnella paikallisradiota kun siellä on tosi ärsyttävä akka äänessä.

puhutko ylestä
onkohan se se sama, joka saisi mielestäni pitää useammin suunsa kiinni, ettei paljastaisi tyhmyyttään

sillä on välillä semmosia höpinöitä, että hävettää kuunnella

Minulle Dressmanin puvuista on jäänyt vaan vähän se mielikuva, että ne on lähinnä nuorille. Ja että aikuiset joko teettää tai ostaa pukunsa jo muualta, mutta ei tästä kenenkään tartte täällä itteensä ottaa :D Jos Dressmanin puku natsaa, niin hienoa.

Toisaalta Dressmann kohdistaa mainontansa tavoittamaan lähinnä aikuisia jotka ovat n. 30-50 vuotiaita. Nuoriso pukeutuu farkkuihin ja kauluspaitaan/pikkutakkiin.

Minulla ei toisaalta ole juurikaan "silmää" kun puhutaan tyylistä lähinnä itse pukeudun mukavasti tyylikkäästä en osaa sanoa juuta enkä jaata.

On dressmannillakin ompelupalvelu, että saa istumaan. Ite oon onneks standardikokonen niin sopi heti. Väitän ettei kyllä tunnista ulkoa että dressmannin puku, tai jos tunnistais niin ei ainakaan usko:D
Ja hyllystä löytyy muutakin kuin sitä C-vyötäröä, suoria housuja työkäyttöön tullu haettua, kiva ku on vyötärö ja lahje erikseen tuuman välein valikoimassa.

"Syksyllä 1939 puolustusministeriön antamien ohjeiden mukaan leivän tuli olla ohutta, hapanta, rukiista sotilasleipää, joka oli muodoltaan neliskulmaista ja kooltaan noin 25 x 25 cm. Leipä oli pakattava puolustusministeriön luovuttamiin kartonkilaatikoihin, joihin mahtui noin 17 kiloa leipää. Pohjois-Savon piiri sai maakunnallisen tavan mukaisesti leipoa pehmeitä limppuja"

Eeei tässä kyllä puhuta taatelikakusta mitään.

Toisaalta Dressmann kohdistaa mainontansa tavoittamaan lähinnä aikuisia jotka ovat n. 30-50 vuotiaita. Nuoriso pukeutuu farkkuihin ja kauluspaitaan/pikkutakkiin.

Minulla ei toisaalta ole juurikaan "silmää" kun puhutaan tyylistä lähinnä itse pukeudun mukavasti tyylikkäästä en osaa sanoa juuta enkä jaata.
Kyllä minäkin Dressmanista aika monet kalsarit ja t-paidat oon hakenut. Useampi neulekin taitaa olla sieltä.

Ne puvut vaan tuo lähinnä mieleen lukioajat.

Köyhä kun on, niin pitää yrittää pukeutua edes näyttävästi :P Joku rantarolexi pitäs varmaan vielä hommata.

@Wombut ei mitään rapelihommia oo?
Ei tietenkään. Tätä on treenattu, pelkästään täällä tampereen teiskossa tullu muutaman vuoden aikana istuttua näköjään se lähemmäs 12 viikkoa.. Toki ne oikeat koulutukset on sitten ollut ulkomailla.

Edit : onko tääl jengillä vinkkejä et mikä vikana kun mulla kramppaa ja jumiutuu ihan jatkuvasti lihakset, eilen revähti kintut soutulaitteessa niin että sain oksennusta pidätellä kun teki niin kipeetä. Taustatietoja : sinkki, mankku, suolat check! Hiilaria check! En roinaa check! En venyttele tai käy hierojalla check!

Alkaa ärsyttää ku esim kengän kiskominen jalkaan aiheuttaa noin 5 eriasteista kramppia ja jumia. Oon nyt kohta viikon ollu täysin bodailematta, käynny vaa kävelee/soutaa/fillaroimassa

Ei tietenkään. Tätä on treenattu, pelkästään täällä tampereen teiskossa tullu muutaman vuoden aikana istuttua näköjään se lähemmäs 12 viikkoa.. Toki ne oikeat koulutukset on sitten ollut ulkomailla.

Edit : onko tääl jengillä vinkkejä et mikä vikana kun mulla kramppaa ja jumiutuu ihan jatkuvasti lihakset, eilen revähti kintut soutulaitteessa niin että sain oksennusta pidätellä kun teki niin kipeetä. Taustatietoja : sinkki, mankku, suolat check! Hiilaria check! En roinaa check! En venyttele tai käy hierojalla check!

Alkaa ärsyttää ku esim kengän kiskominen jalkaan aiheuttaa noin 5 eriasteista kramppia ja jumia. Oon nyt kohta viikon ollu täysin bodailematta, käynny vaa kävelee/soutaa/fillaroimassa
Boldattu + lisää vain vesi.

e. Voi olla myös syöpä, ja todennäköisesti onkin.

Back
Ylös Bottom