Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä laitan teille meidän viime treenikerralla ottaman kuvan niin ei tarvii painella sitä nappulaa enää.
1583406670626.webp

Mulla ois kanssa kohta yhdet pippalot jossa pitäs olla parempaa seppälää niin pohdin kanssa pukuvuokraamoa.
Oisko valkoinen puku liikaa? Kävin kyllä joskus papin edessä valehtelemassa valkoisessa puvussa niin ei tiijä kehtaako.

Mä oon tainnu vuokrata puvun viimeiseen 3-4 juhlaan.. Eihän tuossa näin jälkeenpäin ajatellen mitään järkeä ole ollut, kun vuokriin on mennyt jotain 350€.. Mutta paino on kyllä tullut aika paljon alaspäin, että jos viime vuonna ois puvun ostanut, niin saattais jo lepattaa vähän enemmän nykyisellään.

Dressmania ei jotenkin kehtaa enää pitää :D pitäs sitten ostaa ihan kunnon kamppeet ja siihen menee taas jo vähän enemmän rahaa. Puvun kenkiäkään ei ole kunnollisia.

Mä oon tainnu vuokrata puvun viimeiseen 3-4 juhlaan.. Eihän tuossa näin jälkeenpäin ajatellen mitään järkeä ole ollut, kun vuokriin on mennyt jotain 350€.. Mutta paino on kyllä tullut aika paljon alaspäin, että jos viime vuonna ois puvun ostanut, niin saattais jo lepattaa vähän enemmän nykyisellään.

Dressmania ei jotenkin kehtaa enää pitää :D pitäs sitten ostaa ihan kunnon kamppeet ja siihen menee taas jo vähän enemmän rahaa. Puvun kenkiäkään ei ole kunnollisia.
Mulla sama fiilis etten kehtaa laittaa dressmania edes kertajuhliin päälle, sitten jos ostaa omaa niin ihan kunnon puku.

Dressmania ei jotenkin kehtaa enää pitää

käytkö usein semmoisissa kekkereissä missä yleisö tunnistaa onko stressmann vai vähän kalliimpi?

Minä en eroa huomaa, enkä käy milloinkaan tilaisuudessa missä noin tarkasti kyylättäisiin

#pelkkä

491CC021-5E05-4298-A4CA-30F9BC7688CB.jpeg

käytkö usein semmoisissa kekkereissä missä yleisö tunnistaa onko stressmann vai vähän kalliimpi?

Minä en eroa huomaa, enkä käy milloinkaan tilaisuudessa missä noin tarkasti kyylättäisiin

#pelkkä

katso liitettä 216460
Ei sitä suoraan erota mutta todennäköisesti näkee useampikin ettei välttämättä istu kovin hyvin jos ei ole modistettu, toisaalta voihan se istua samantien.

Alkoiko pappia hekotuttaa?

No hekotutti kai kun kappeli oli niin pikkanen.

Dressmania ei jotenkin kehtaa enää pitää :D
Mulla sama fiilis etten kehtaa laittaa dressmania edes kertajuhliin päälle, sitten jos ostaa omaa niin ihan kunnon puku.

On dressmannillakin ompelupalvelu, että saa istumaan. Ite oon onneks standardikokonen niin sopi heti. Väitän ettei kyllä tunnista ulkoa että dressmannin puku, tai jos tunnistais niin ei ainakaan usko:D

+ montaks tonnia puvut sitten maksaa? Mielestäni 200e puku on jo ihan rehti asuste vaikka dressman onkin

Itse ostin kunnon turon puvun, kyllä, kirppikseltä! Täysin käyttämättömän oloinen, kävin sit viel ompelimossa vetää sen oikeesti mun mittoihin ni istuu kuin hansikas ja silti pääsi tyyliin alle 90e

No hekotutti kai kun kappeli oli niin pikkanen.

On dressmannillakin ompelupalvelu, että saa istumaan. Ite oon onneks standardikokonen niin sopi heti. Väitän ettei kyllä tunnista ulkoa että dressmannin puku, tai jos tunnistais niin ei ainakaan usko:D

+ montaks tonnia puvut sitten maksaa? Mielestäni 200e puku on jo ihan rehti asuste vaikka dressman onkin
Mä en edes tiennyt että ne ompelee siellä, sitten voiskin harkita sitäkin.

Ei sitä suoraan erota mutta todennäköisesti näkee useampikin ettei välttämättä istu kovin hyvin jos ei ole modistettu, toisaalta voihan se istua samantien.

onneksi meikämustalainen on semmoinen ruumis, että farmarihousujen oston kanssa ei ole mitn ongelmia ja stressmannin slimfitti puvut on juuri kuin Minulle tehty

+kun ostaa etuusampaa niin on kolme sopivaa ,eriväristä, pukua mistä valita

Lupasin mennä töihin tänään ja huomenna, muuten voin ihan hyvin. Onhan tässä toisaalta tarpeeksi venäyteltyä esaa, että on se ehkä korkea aika ottaa kevyt hyppy arkeen.

En kyllä tykkää sitten yhtään käyttää pukuja, dressmannin puvun hankin n. 5 vuotta sitten uskon, että jos tulee tarve niin se menee edelleen päälle.

Mikähän se Suomen armeijan tehtävä sitten on? Saattaa hyökkääjien joukot turvallisesti pääkaupunkiin ja sieltä sitten ohjataan vihollinen asianmukaiseen Suomen antautumisprosessiin? Everybody welcome, aseen kanssa tai ilman!

Kantaa mm. Suomeen tulevien kasseja niinkuin vuonna 2015 tapahtui. Siinä oli varmasti monella sellainen tee työtä jolla on tarkoitus fiilis vai miten se meni.

Eli toisin sanoen pikkolo.

Back
Ylös Bottom