Mikä olisi parempi vaihtoehto? HB-kastike?Kuka sitä etikkaista paskaa sun ruokaas laittaa? Se jantteri joka juo sun kahvimaidot?
Texaspeten hehkutusta mä en ymmärrä, se vasta etikkashittii onkin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä olisi parempi vaihtoehto? HB-kastike?Kuka sitä etikkaista paskaa sun ruokaas laittaa? Se jantteri joka juo sun kahvimaidot?
Emmää vaan tiedä. En käytä. Syön vain maustamatonta j-lihaa. Ja vettä.Mikä olisi parempi vaihtoehto? HB-kastike?
Texaspeten hehkutusta mä en ymmärrä, se vasta etikkashittii onkin.
No varmaan muutama Jukka on ainakin. Kaikissa ikäluokissa.Nuoremmista en tiiä
On muuten Porilaisista 45-55v miehistä 85% nimeltään Pasi. 35-45v on nimeltään Marko. Nuoremmista en tiiä
Luulin jo että Poppis.Piti aivan jumalatonta nitinää ja natinaa, pelotti että hajoaa koko laite vaikka ei ollut edes pakan alimmassa tappi.
Kyllä mä voisin kuvitella, että siitäkin ääntä lähtee.Luulin jo että Poppis.
Niitä sattuu silmään välillä valmiiksi viipaloituina, niin tulee ostettua. Toimii esim. tortillojen välissä (kuin myös pizzassa) täytellisesti. Kokonaisia ei jaksa järsiä kuin korkeintaan pizzeriassa pakolliset pari kaaliraasteen ja makaronisalaatin kyljessä.Minkähän takia ei ole aikoihin ollut purkkipepperonia?
Pitääkin muistaa ostaa kaupasta, niistä lähtee ihan kivasti makua ruokaan eikä ole etikkaista.
Paitsi että mä en ihan pienistä nitise, mua kuitenkin hakataan ja potkitaan viikottain.Luulin jo että Poppis.
Mun mielestä ne valmiit viipaleet on taas liian isoja, itse aina viipaloin niin pieneksi siivuksi kuin vain pystyy.Niitä sattuu silmään välillä valmiiksi viipaloituina, niin tulee ostettua. Toimii esim. tortillojen välissä (kuin myös pizzassa) täytellisesti. Kokonaisia ei jaksa järsiä kuin korkeintaan pizzeriassa pakolliset pari kaaliraasteen ja makaronisalaatin kyljessä.
muoks. ja niitä kokonaisiahan on aivan liian suuri vaiva ruveta viipaloimaan ite :D
Mitäs citymarketin viereen rakennetaan?terveysloman aikaansaannos rupeaa olemaan jo niin leveässä kunnossa, että pyörä pysyy uralla suuremmallakin tilannenopeudella tyyrätessä
katso liitettä 216438
&työkoneiden
katso liitettä 216439
Aikamoista.Kävin hiuskirurgilla. Taas tuli kesken operoinnin. Aina.