Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mikä olisi parempi vaihtoehto? HB-kastike?
Texaspeten hehkutusta mä en ymmärrä, se vasta etikkashittii onkin.
Emmää vaan tiedä. En käytä. Syön vain maustamatonta j-lihaa. Ja vettä.

e. Ja viittasin lähinnä siihen, että taitaa löytyä peilistä syyllinen tuohon ongelmaan? Tosin ymmärtäähän sen, kun on paikat pumpissa Poppiksen mavettelun seuraamisesta..

Pitäskö alkaa syömään maustamatonta keitettyä kanaa pelkästään?
Mulla on tissit jumissa, olipahan sysipaska vaijeri&painopakka rintahärveli mutta kyllä sekin jotain taisi saada aikaan kun sillä teki muutamat pudotussarjat.
Piti aivan jumalatonta nitinää ja natinaa, pelotti että hajoaa koko laite vaikka ei ollut edes pakan alimmassa tappi.

Tabasco pizzassa ihan jees. Kaapissa taitaa olla kyllä kolmea muutakin hot soosia... Poppamiehet sen verran ärjyjä, ettei oikein pöytämausteena toimi meikäläisen suulla.

Perus jalapenotkin toimii, jos haluaa vähän lämpöä sapuskaan. Niitä voi ripotella melkein mihin ruokaan vaan. Tai leivälle.

On muuten Porilaisista 45-55v miehistä 85% nimeltään Pasi. 35-45v on nimeltään Marko. Nuoremmista en tiiä

Taitaa pitää paikkansa, firman Porin-toimistolla Markoja riittää. Paseja ei taida kuitenkaan olla.

Minkähän takia ei ole aikoihin ollut purkkipepperonia?
Pitääkin muistaa ostaa kaupasta, niistä lähtee ihan kivasti makua ruokaan eikä ole etikkaista.

Minkähän takia ei ole aikoihin ollut purkkipepperonia?
Pitääkin muistaa ostaa kaupasta, niistä lähtee ihan kivasti makua ruokaan eikä ole etikkaista.
Niitä sattuu silmään välillä valmiiksi viipaloituina, niin tulee ostettua. Toimii esim. tortillojen välissä (kuin myös pizzassa) täytellisesti. Kokonaisia ei jaksa järsiä kuin korkeintaan pizzeriassa pakolliset pari kaaliraasteen ja makaronisalaatin kyljessä.

muoks. ja niitä kokonaisiahan on aivan liian suuri vaiva ruveta viipaloimaan ite :D

Niitä sattuu silmään välillä valmiiksi viipaloituina, niin tulee ostettua. Toimii esim. tortillojen välissä (kuin myös pizzassa) täytellisesti. Kokonaisia ei jaksa järsiä kuin korkeintaan pizzeriassa pakolliset pari kaaliraasteen ja makaronisalaatin kyljessä.

muoks. ja niitä kokonaisiahan on aivan liian suuri vaiva ruveta viipaloimaan ite :D
Mun mielestä ne valmiit viipaleet on taas liian isoja, itse aina viipaloin niin pieneksi siivuksi kuin vain pystyy.

terveysloman aikaansaannos rupeaa olemaan jo niin leveässä kunnossa, että pyörä pysyy uralla suuremmallakin tilannenopeudella tyyrätessä

41384C81-C97D-435C-B85A-4F5386FB2813.webp

&työkoneiden

152DC29D-C238-4545-9B97-0DE91F412A97.webp

Back
Ylös Bottom