Hö! mistä se arvas…?Rinta+hauis tietysti.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hö! mistä se arvas…?Rinta+hauis tietysti.
No mitä muutakaan siellä tehdään, sämpylöiden ja appelsiinien tiirailun lisäksi?Hö! mistä se arvas…?![]()
Oon kans kerran ollu Urheilugaalan jälkeen seuraavana aamuna (kännissä) koulutuksessa. Ihan karmee setti, hyi saatana!Itse taas kouluttautumassa tän viikon Tampereella. Vähän vaikea avata silmiä kun eilen 3 tuntia rantasaunalla ja vähän viel alakerran baariin jatkoille. Kurssilla muuten Olli Hokkanen, en hapokasta juttua edes muistanut mutta eilen joku muisti ja kysyi saako paljon puheluita, sanoi että kyllä, vaikka on siis väärä cola-olli, on vain sama nimi.
Pitää nappaa alakerran ravintelista oluen nimi talteen, sillä löytyi taas hyvä red ale.
Tällä viikolla olen myös alkoholismin lisäksi käymättä salilla. Tai kävin eilenkin juoksumatolla ja soutelemassa mutta ajattelin että viikon olen nyt kolisuttelematta painojen kanssa!
Kysyin tuhannen päissäni Jereltä ja Sakulta, että ”misshäs Ville on?”.Herr futher sopii kyllä urheilugaalaan yhtä hyvin kuin metsuri tiimariin.
Ei, vaan Pori.Kai totesit myös "pistetään Tampere sekasin"
Ehkä se noiden ansaintalogiikkakin perustuu johonkin muuhun, kuin risteilylippujen hintoihin :D3 päivää 2 henkeä 58e, ei oo kallista.
Ruoka ja ryyppääminen sekä ostokset ne tuloksen siellä tekee.Ehkä se noiden ansaintalogiikkakin perustuu johonkin muuhun, kuin risteilylippujen hintoihin :D
Vois miettiä kyllä itekin jotain Tukholman viikonloppua emännän kanssa. Tallinnassa on nyt tullu reissattua riittävästi.
Kardashiani. Rasvat imetty reisistä ja mahasta, ja tungettu persiiseen.Pardon my french, mutta mit vit? Mikä tuo on?
Ei, vaan Pori.
Kuka sitä etikkaista paskaa sun ruokaas laittaa? Se jantteri joka juo sun kahvimaidot?Mutta hei!
Miksei tabascoa osaa koskaan laittaa silleen ihan vaan vähän? Miksi aina pitää olla tyyliin tabasco kanalla jne. ruokaa mulla?