Herrasmies ei kerro mutta minä voin sanoa kylläOotko käyny tekeen pohjatutkimuksia? Painokairausmenetelmällä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Herrasmies ei kerro mutta minä voin sanoa kylläOotko käyny tekeen pohjatutkimuksia? Painokairausmenetelmällä?
No, oliko pehmeä maaperä? Suorastaan märkä puons... siis suonsilmä?Herrasmies ei kerro mutta minä voin sanoa kyllä![]()
Mutta hypätään nyt ensin.Tekisi kyllä mieli ja kovasti.
Mutta hypätään nyt ensin.
Käytin tuota yhdessä tilanteessa muutama viikko sitten arkihommissa. Uskon, että monella taisi mennä aivan ohi.Mutta hypätään nyt ensin.
Jos sanoisin että on pullantuoksuinen koti niin menee vain kahdella kirjaimella pieleenNo, oliko pehmeä maaperä? Suorastaan märkä puons... siis suonsilmä?

Negative.Dyyd. Oot huudeilla! Heatseekerin lempiolut olikin vielä käsittelemättä![]()
Ens viikolla on yksi tilaisuus Itävallassa, missä esittelen suurta tietämystä aiheesta kuin aiheesta yleisön edessä. Olen hahmotellut ns. Ice-breakerin tämän teeman mukaisesti.Käytin tuota yhdessä tilanteessa muutama viikko sitten arkihommissa. Uskon, että monella taisi mennä aivan ohi.
Muista nauraa itse siihen päälle. Voit vielä tehostaa sillä, että kerrot vitsin pointi sekä naurat lisää.Ens viikolla on yksi tilaisuus Itävallassa, missä esittelen suurta tietämystä aiheesta kuin aiheesta yleisön edessä. Olen hahmotellut ns. Ice-breakerin tämän teeman mukaisesti.
Jos ei toimi, niin vasta sitten vedän housut kinttuun.
Vois muuten, mut emmä ny mistään Porista ole.Muista nauraa itse siihen päälle. Voit vielä tehostaa sillä, että kerrot vitsin pointi sekä naurat lisää.
Ja/tai matkia arskaa.Muista nauraa itse siihen päälle. Voit vielä tehostaa sillä, että kerrot vitsin pointi sekä naurat lisää.
Älä ny ainakaan Porista puhu mitään siellä.Vois muuten, mut emmä ny mistään Porista ole.
En ajatellut kyllä.Älä ny ainakaan Porista puhu mitään siellä.
Kaikki avaamattomat on ihan jees, kunhan vaan annetaan sen korkin ollakin kiinni.