Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Muuten sit niitä tupla-ipoja.
Itse suosin ainakin runsaammassa käytössä vähän kevyempiä. Noiden tuplaipojen jälkeen ei maistu mikään muu miltään ja on muutenkin muutaman pullon jälkeen ihan kiepissä, jos joka potussa on prosentteja kahdeksan.

muoks. vaikka joku Sierran Pale Ale ihan mukana perus janoipa. Vai apaako tuo tarkemmin on..

Sulla oli se raitis mimmi jonkin aikaa ja nyt oot taas tumussa harva se hetki.
Totta, pari kuukautta olin ihan täysin ilman alkoholia.
Ei varsinaisesti kieltänyt sitä mutta ei nyt voisi sanoa jääneen epäselväksi ettei aio edes moista touhua katsella :LOL:
Eikä se juttu loppunut siihen asiaan, olin oikeasti todella tyytyväinen kun ei edes sitten tehnyt mielikään kun oli tovin ilman.

Vitun giffit toimi koskaan.
No olkoot ny siinä sitte paikoillaan.

Edit: Vittu ku vituttaa tää tietotekniikka. Kerrankin kun piti osallistua hyväntekeväisyyteen, niin ei. Ei.
Kahville, äkkiä.

Itse suosin ainakin runsaammassa käytössä vähän kevyempiä. Noiden tuplaipojen jälkeen ei maistu mikään muu miltään ja on muutenkin muutaman pullon jälkeen ihan kiepissä, jos joka potussa on prosentteja kahdeksan.

Joo. Vähän viiniä ja tupla-ipoja ja oon aina ihan tajuton ja se on aina ikävää.

Mä en tiedä mistä mun ig kamuksi tuli joku mimmi jolla on aivan hervoton perse ja se postailee vain siitä kuvia.
Muuten ihan ok. kroppainen mutta pakarat on kyllä jotain megaluokkaa, en kyllä itse saa mitään kiksejä.
Liika on liikaa toki. En vain ole ihan varma, missä se raja menee :unsure:

Liika on liikaa toki. En vain ole ihan varma, missä se raja menee :unsure:
Tän kuvan on nähnyt niin moni että vaikka oliskin täällä niin tuskin on hänelle merkitystä. (ulkomaanelävä)

Liitteet

• 20200303_134853.webp
    20200303_134853.webp
    26,8 KB · Katsottu: 146
Back
Ylös Bottom