Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt ollaan kuntit muuten epämukavuusalueella ja syvässä päässä. Pitäs ostaa jotain rytkyjä, en oo varmaan viiteen vuoteen ostanu muutakun sukkia ja kalsareita. Ja tietysti jotain edustus-/juhlatamineita.

En jaksa. En tyrkyttäviä myyjiä (paitsi jos hyvät pakarat+tissit), enkä jaksa sovittaa.

Mikä eteen?
Tuo on hanurista. En tykkää ostaa vaatteita.
Ulkoilivaatetta voisi hieman päivittää. Nykyiset takit kaverin vanhoja. Vanhat hiihtohousut myös käytössä. Kaupoissa on vaan niin paljon erilaisia takkeja ja housuja, etten ymmärrä niistä yhtään mitään. Pitäs kai olla jotain ulkoiluun sopivaa ja hikiliikuntaan sopivaa. Mutta mennään vielä vanhoilla, kun päälle sopii.

Pukeutumisesta tuli mieleen että minä menin ja tein silleen tyhmästi että ostin aikuisten vaatteita.
Miettinyt että voisko olla joku korrelaatio pukeutumisella ja naisten kiinnostuksella?
Koska perjantai:
katso liitettä 216339
Mun mielestä miesten pitäisi käyttää farkkuja. Vähänkin treenatut reidet ja pakarat ja farkut on tosi kuuma yhdistelmä.
Paidat, en nyt tiedä mikä sen leikkauksen nimi on, mutta sellaiset paidat jotka tuo kantajalleen ryhtiä, saa mun sukat pyörimään. Jotkut armeijatyyliset villapaidat ym. Ei liian tiukat muttei mitään telttoja.
Valkoinen ja vaalea pukee miestä, ainakin yläosassa. Kivipestyt farkut ja varsinkin Levi´s 501 on kyllä ehdottoman hyvä malli miehelle.

Mä yritän taas pukeutua tyylikkään aikuismaisesti. Mitään avonaisia kaula-aukkoja ei voi pitää koska se saa mut näyttämään tyrkylle, kiitos tämän poven.
Jopa poolopaita tuo tämän poven liian hyvin esille.

Mun mielestä miesten pitäisi käyttää farkkuja. Vähänkin treenatut reidet ja pakarat ja farkut on tosi kuuma yhdistelmä.
Paidat, en nyt tiedä mikä sen leikkauksen nimi on, mutta sellaiset paidat jotka tuo kantajalleen ryhtiä, saa mun sukat pyörimään. Jotkut armeijatyyliset villapaidat ym. Ei liian tiukat muttei mitään telttoja.
Valkoinen ja vaalea pukee miestä, ainakin yläosassa. Kivipestyt farkut ja varsinkin Levi´s 501 on kyllä ehdottoman hyvä malli miehelle.

Mä yritän taas pukeutua tyylikkään aikuismaisesti. Mitään avonaisia kaula-aukkoja ei voi pitää koska se saa mut näyttämään tyrkylle, kiitos tämän poven.
Mun pitäs päivittää farkkuosastoa mutta mulle ei meinaa mitkään istua hyvin, eikä siis johdu että olisi liikaa lihasta vaan jotenkaan ei vaan istu kuin valettu. Paitsi nyt vanhat farkut kun painoa tullut 10kg niiden ostamisesta lisää mutta niiden kanssa ei tarvii mennä kyykkyyn.
Just ostin sellaisen rennon valkoisen kauluspaidan joka ei ole pikeepaita mutta vähän sinnepäin.
Mä käytän harvemmin pitkähihaisia koska tulee kuuma jos ei ole min. -20 lämpötiloissa, siksi melkein t-paita osastoa ja reisitaskuhousut nyt ei purista mistään mutta on sentään edes jollain tavalla siistihkö.
Mutta tyylikkäästi pukeutunut nainen on aina seksikäs.

Mikä eteen?
Postimyynti.

Ei kai kukaan jaksa sovittaa vaatteita kaupassa, hirveä rumba. Vaatteiden kerääminen, riisuminen, pukeminen ym. Ja vielä, jos sattui koppiin väärä koko. Voi prkl.
edit. ja se ihmisen kanssa asioiminen!

Jostain postimyynnistä kotiin kaikki, sovitus kun siltä tuntuu, esim. suihkun jälkeen mukavasti kotona ja ei-sopivien tai kaikkien palautus postin pisteeseen työmatkan ohessa.
Helppoa.

Ekalla sovituksella kahdet farmarihousut viime viikolla. Kahdessa eri liikkeessä joutui kuitenkin käymään, että persiistä tuo silti oli.

Ite tarttis varmaan kengät.. alkaa olemaan nuo siistimmiksi ajatellut ei niin siistejä..

Mun pitäs päivittää farkkuosastoa mutta mulle ei meinaa mitkään istua hyvin, eikä siis johdu että olisi liikaa lihasta vaan jotenkaan ei vaan istu kuin valettu. Paitsi nyt vanhat farkut kun painoa tullut 10kg niiden ostamisesta lisää mutta niiden kanssa ei tarvii mennä kyykkyyn.
Just ostin sellaisen rennon valkoisen kauluspaidan joka ei ole pikeepaita mutta vähän sinnepäin.
Mä käytän harvemmin pitkähihaisia koska tulee kuuma jos ei ole min. -20 lämpötiloissa, siksi melkein t-paita osastoa ja reisitaskuhousut nyt ei purista mistään mutta on sentään edes jollain tavalla siistihkö.
Pikeepaidat on myös sillai leikattuja että sopii monelle.
Missä oot käynyt kokeilemassa farkkuja? Pitäiskö meidän käydä sovittamassa sulle farkkujakin samoilla e-shop-viritystreffeillä?

Ai saatana kun pää hajoo...

Liitteet

• 20200228_091314.webp
    20200228_091314.webp
    82,7 KB · Katsottu: 194
Postimyynti.

Ei kai kukaan jaksa sovittaa vaatteita kaupassa, hirveä rumba. Vaatteiden kerääminen, riisuminen, pukeminen ym. Ja vielä, jos sattui koppiin väärä koko. Voi prkl.
edit. ja se ihmisen kanssa asioiminen!

Jostain postimyynnistä kotiin kaikki, sovitus kun siltä tuntuu, esim. suihkun jälkeen mukavasti kotona ja ei-sopivien tai kaikkien palautus postin pisteeseen työmatkan ohessa.
Helppoa.
Mulla menee ne kaikki kirpputorille kun en jaksa palauttaa.

Pikeepaidat on myös sillai leikattuja että sopii monelle.
Missä oot käynyt kokeilemassa farkkuja? Pitäiskö meidän käydä sovittamassa sulle farkkujakin samoilla e-shop-viritystreffeillä?
Todellakin pitää olla jonkun katsomassa että millaiset on istuvat, hoidetaan sekin samalla.

Kerran kun sovittaa hyvät farkut ja ei mene tollouksissaan laihduttamaan niin voi vain kävellä hyllyn ohi, napata pökät ja kävellä kassalle, toki olutkaapin kautta.

Särmä :heart:

Mulla menee ne kaikki kirpputorille kun en jaksa palauttaa.
No sitten olet valinnut tuskasi. Ei se ole vaikeaa ollenkaan.

Minulle palauttamisen tuska on paljon pienempi kuin liikkeissä pyörimisen, sovittelun, ajantuhlauksen ym.

Enkä kyllä millään viitsisi jättää niitä ei-sopivia nurkkiin pyörimään. Kun tilaan farkutkin, saatan tilata neljät samaa mallia mutta eri kokoja. En nimittäin enää kiertele yhtään farkkukauppaa sopivia etsien ja tällaiselle tilaukselle tulee hintaa n. tonnin verran. Kyllä ne jaksaa palauttaa ja saa vielä sopivat vaatteet.

Mitään avonaisia kaula-aukkoja ei voi pitää koska se saa mut näyttämään tyrkylle, kiitos tämän poven.

I feel you. Mä yritän aina löytää semmosia sopivan avonaisia, mutta niitä on kyllä hankala löytää. Poolopaitaa on ihan turha yrittääkään laittaa, kun se tosiaan korostaa povea ihan liikaa. Pienemmät rinnat olis kivat.

Sama pätee miehiin.

Kerran kun sovittaa hyvät farkut ja

näinnon, kerran kun sovitin kaupassa sopivankokoiset elvikset, on seuraavat saanu ostaa sovittamatta, kun ostaa vaan aina samaa mallia

ja paitaa kun menen ostamaan tiedän jo etukäteen minkälaisen halua ja ei tarvi kun katsoa onko kaupassa semmosta tarjolla, jos ei ole saa poistua tyhjin käsin ja jos on niin täytyy vain sovittaa koot larke ja xlarke, jompi kumpi on aina sopiva

Joo, itelläkin kyllä menee aika hyvin sama koko useammasta merkistä. Viimeksi joutui kyllä toiset ostamaan pari tuumaa pienemmällä vyötäröllä, kun taisi olla jotain lökömallia.

muoks. Camelista on tainnu tulla uusi suosikkimerkki. Ennen tuli ostettua jaska et jonesin farmareita melkein aina, mutta niiden liike tais vähän niinku hävitä täältä..

Back
Ylös Bottom