Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jos muuten on aina ollut mielessä teodoliitin hankinta, nyt siihen on tilaisuus

Burger King on hyvä mesta syödä aamupala.
Paitsi että nyt on lihava olo, eilen juuri satuin katsomaan peilistä ja totesin, että pitäisi katsoa mitä suuhunsa pistää.

Tai siis kyllä katson joka päivä en minä silmät kiinni syö, mutta valintojen pitäisi olla toisenlaisia.

@Poppis vois tulla mun kanssa paneutuu syvällisesti verkkokaupan virittämiseen :)
Viduddaa manuaalisesti hakata ziljoona riviä ties mitä.
Oikeasti tämä on hyvä idea. Mulla on verkkokauppa nr 2 oikeastaan valmis, muutama tuote pitää vielä lisätä. Saataisiin samalla verkkokaupatkin kuntoon.

Oikeasti tämä on hyvä idea. Mulla on verkkokauppa nr 2 oikeastaan valmis, muutama tuote pitää vielä lisätä. Saataisiin samalla verkkokaupatkin kuntoon.
Iltasalin jälkeenhän on hyvä siirtyä jo valmiiksi asemiin aamuksi, nämä kun voi tehdä vaikka sieltä sängystä käsin :rolleyes:

Vaikuttaa vähän meininki siltä, että kohta täällä on taas esillä joku hyvin yksityiskohtainen laadunvarmistusvideo. Tirsk.
Siinä taitaakin olla tarkastaja doownek työn touhussa.

tumblr_mvlhgaW1NG1qaoeoqo1_500.gif

Mulla on oikeasti ihan vidullinen työmaa kun joudun tolkuttoman määrän hintoja hakkaamaan manuaalisesti kauppaan ja sitten vielä muokkaamaan valintoja lähes jokaisessa.
Tämän lisäksi joudun ne vielä erikseen syöttämään exceliin.. yäähh.

Back
Ylös Bottom