Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei pitäs käydä puntarissa viikonloppureissun jälkeen. Etenkin, kun reissu ajoittuu pahimpaan turvotus/suoliston toiminta 0 -ajankohtaan kuukaudessa.
Kisoihin dieetatessa oli jännittävää huomioida myös nämä naiseuden riemut. Pamahtaa pari kiloa hetkessä painoa lisää.

Ei pitäs käydä puntarissa viikonloppureissun jälkeen. Etenkin, kun reissu ajoittuu pahimpaan turvotus/suoliston toiminta 0 -ajankohtaan kuukaudessa.
Kisoihin dieetatessa oli jännittävää huomioida myös nämä naiseuden riemut. Pamahtaa pari kiloa hetkessä painoa lisää.
85,1 kg.

Pitäs muistaa syödäkin taas välillä. Kesällä on muuten jäljellä pelkkää luuta, nahkaa ja läskiä.

juuri olin tulemassa sanomaan, että punaisella ON! koko salkku
Kyllä. Biohitit piti luovuttaa eteenpäin. Koko yhtiön tiedotus ollut kummallista nykyään ja mitään saada aikaan. Paitsi rahan menoa.

On sitten varaa ostaa pohjilta muuta, kun sen aika on.

Mitäs nyssitten. Yritän vähentää someilua, (en sormeilua sentään), poistin Instagram- ja Twitter -tilini. Feissin jätin vielä. Ja tätä en laske somettami seksi.

edit. Mitä mä nyt teen kakantaessa?

Saattais kesällä tulla uudelta alalta uusia hommia. Ja kuullostais mielekkäältä. Töitähän en haluais tehdä, mut jos pakko niin mieluusti sitten vähän mielekkäämpää kuin nykyinen.
Menispä maaliin tämä.

Aamukahvi olikin tänään aamutee, muuten olen normaali ja voin hyvin.

Olo on ainakin tällä hetkellä parempi, kuume ei noussut, kurkkukipu meni ohi eikä pää ole kipeä ainakaan nyt.

Back
Ylös Bottom