Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mietin myös, että jos tietäisin mitä se lahden keijo on hölmöilly, voisi yrittää ylittää. Koska täysin vahingossa join itseni nyt humalaan. Missä Poppis?

e. Voisin lähestyä myös Aliciaa täysin asiattomasti tässä kohtaa viikkoa... ja tietysti teitä kaikkia muitakin. Joxuzia oon jo yrittäny livenäkin, eikä lämmenny..
Mä oon tehnyt nettikauppaa koko illan.

Mietin myös, että jos tietäisin mitä se lahden keijo on hölmöilly, voisi yrittää ylittää.

Sen on kun tarpeeksi päihtyneenä tekee mieli
iso_574497_2012.jpg
niin sitten postauksia saattaa lähteä hieman höllemmällä harkinnalla.

Mietin myös, että jos tietäisin mitä se lahden keijo on hölmöilly, voisi yrittää ylittää. Koska täysin vahingossa join itseni nyt humalaan. Missä Poppis?

e. Voisin lähestyä myös Aliciaa täysin asiattomasti tässä kohtaa viikkoa... ja tietysti teitä kaikkia muitakin. Joxuzia oon jo yrittäny livenäkin, eikä lämmenny..
Muistan tuon hetken. Saatoimme istua sängyn reunalla!

Kyllä se doownekki sieltä palaa, uusi viikko ja uudet kujeet.

Näin viime yönä unta, että olin ääsjoella kyläilemässä ortospeden luona. Erittäin huolestuttavaa. Pitää alkaa rajoittaa pakkiksella roikkumista.

Back
Ylös Bottom