Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Laskiaispullia taas, mutta ei ole lihavaa oloa niin ei se haittaa. Sitäpaitsi olen hoikka niin huoletta voi vedellä pullaa.

Mutta meinasi jäädä ostamatta, kaupassa oli liian monta virheellistä tuotetta. Kelatkaa, että joku varmasti tehnyt tehtaalla jekun ja pistänyt mantelimassaa täytteeksi. Löyty sieltä onneksi yksi kahden pullan pakkaus ihan hillolla.

noniinoniinonii @Joxuz

Koska marssiosasto noudattaa ohjesäännön mukaista marssinopeutta, on ajoneuvo syytä varustaa asianmukaisella tunnisteella.

Saattaa nimittäin reissun aikana ihan muutaman kerran olla takana joku ihmettelemässä, että "Kuka vttu täällä ajaa kuuttakymppiä?"

Perälautaan on tulossa jotain tämmöistä:
weetex.png

Jos asetukset ei taas kerran ole ihan päin helvettiä, tuon kirjainyhdistelmän kun laittaa googleen tai vaikka fb:n hakukenttään, niin pitäisi löytää retkikunnan sivulle.

Täytyisi jaksaa etsiä joku järkevä kuvanjakopalvelu, postimage vetää nykyään ihan apupyörillä.

@Heatseeker onko kokemusta näistä, lähinnä kestääkö?
Eipä ole noista.

Lekasta tilasin joskus Wehrmachtin rukkaset, erinomaiset mönkijällä ajellessa.

kamalan julkisuudenhakuisia olette

tuossa tuli eilen ehtoolla siitä linkedistä sekin miele:n että siihen jos liittyisi niin pitäisi vissiin esiintyä julkisesti intternetissä ihan ristimänimellä, juu,ei,ole meikämustalaisenhommaa

kamalan julkisuudenhakuisia olette

tuossa tuli eilen ehtoolla siitä linkedistä sekin miele:n että siihen jos liittyisi niin pitäisi vissiin esiintyä julkisesti intternetissä ihan ristimänimellä, juu,ei,ole meikämustalaisenhommaa
Tuota sivua tulee seuraamaan arvioni mukaan noin 6-7 ihmistä, joten tuskin kovin suurta katastrofia on luvassa.

noniinoniinonii @Joxuz

Koska marssiosasto noudattaa ohjesäännön mukaista marssinopeutta, on ajoneuvo syytä varustaa asianmukaisella tunnisteella.

Saattaa nimittäin reissun aikana ihan muutaman kerran olla takana joku ihmettelemässä, että "Kuka vttu täällä ajaa kuuttakymppiä?"

Perälautaan on tulossa jotain tämmöistä:
weetex.png

Jos asetukset ei taas kerran ole ihan päin helvettiä, tuon kirjainyhdistelmän kun laittaa googleen tai vaikka fb:n hakukenttään, niin pitäisi löytää retkikunnan sivulle.

Täytyisi jaksaa etsiä joku järkevä kuvanjakopalvelu, postimage vetää nykyään ihan apupyörillä.
Haha, tässähän vedetään ns. isolla suuttimella selvästi. :LOL:

Jos nyt jotain tuolla koulussa oon oppinu, niin sen, että oon ihan paska kaikessa enkä osaa mitään. Aivotoimintaki on ameeban tasolla.
Mulla on täysin sama tunne.
Sen lisäksi kun olen töissä niin kaikki se mitä olen joskus osannut, on kadonnut taivaan tuuliin.
Joka päivä töistä tullessa itkettää kun tuntuu, että mä olen vain kuorma työkavereille.
Sitten vielä kun alkoi tämä uusin käyttöjärjestelmä niin en tajua mistään senkään vertaa.
Tänään tein hoitotyön yhteenvetoa tunnin. Oli aika voittajaolo. 😢

Mulla on täysin sama tunne.
Sen lisäksi kun olen töissä niin kaikki se mitä olen joskus osannut, on kadonnut taivaan tuuliin.
Joka päivä töistä tullessa itkettää kun tuntuu, että mä olen vain kuorma työkavereille.
Sitten vielä kun alkoi tämä uusin käyttöjärjestelmä niin en tajua mistään senkään vertaa.
Tänään tein hoitotyön yhteenvetoa tunnin. Oli aika voittajaolo. 😢
Mutta onneksi asiakasturvallisuus ei vaarannu!

Haha, tässähän vedetään ns. isolla suuttimella selvästi. :LOL:
Suunnitelmat tarkentuu ja etenee pikkuhiljaa.
Nokipannu, komentovyö ja muuta pientä toki puuttuu mutta ne kyllä järjestyy.
@Sylverö lle pitää joku vaihtari keksiä jos taatelikakku valmistuu.
Jallua sille ei varmaan uskalla antaa:unsure:

Back
Ylös Bottom