Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Komeeta! Tarvii lähempänä suunnitella sitten ruokahuoltoa. Se kun ei liene ongelma, koska kantokykyä on.
Käsittääkseni normi rinkkaan menee jotain +-20kg kampetta. Kuormawaunuun 4000kg, jolla ei vielä edes rekisteriotteen massat ylity.

Eli ei tarvitse ihan jokaista näkkileipää erikseen punnita.

Toimitusjohtajan valinta.
big6085.jpg

Hoksasin että sen perus hip thrustinkin voi tehdä heterosti, kun kuvittelee päälleen miehen sijasta naisen. Tiedä sitten kasvaako siinä pakarat samalla tavalla kuin original versiossa?
Mä olen tehnyt ihan tylysti hiptrustei välittämättä toisista :)
Tosin tangolla tehtynä ei ole ihan mun lemppari kun ei saa osumaa, kun virittää kumit päälle (pervot!!) siis polvien ja nilkkojen ympärille saa paremman tuntuman pienemällä painolla. Tuokin on helpompi tehdä kun ottaa kässärin lantion päälle.
E: Siis teen tavallaan superina, muuten kässärin täytys olla turhan iso mutta yhdellä jalalla tehtynä onnistuu ihan kässärilläkin.

Mä olen tehnyt ihan tylysti hiptrustei välittämättä toisista :)
Tosin tangolla tehtynä ei ole ihan mun lemppari kun ei saa osumaa, kun virittää kumit päälle (pervot!!) siis polvien ja nilkkojen ympärille saa paremman tuntuman pienemällä painolla. Tuokin on helpompi tehdä kun ottaa kässärin lantion päälle.
Mun mielestä hip thrustit on huonoja kun tangossa pitää olla paljon painoa ja mun salilla tankoa ei oikein mahdu pitämään ja painavan tangon alle on huono päästä kun painot on fyysisesti aika pienet joten alle pitää ahtautua. Ja levypaino mahan päällä on vähän vaikea kun ei jaksa nostaa mahan päälle tarpeeksi painoa, 25 kg on liian vähän. Kumeja minäkin käytän, auttaa hyvin.

Mun mielestä hip thrustit on huonoja kun tangossa pitää olla paljon painoa ja mun salilla tankoa ei oikein mahdu pitämään ja painavan tangon alle on huono päästä kun painot on fyysisesti aika pienet joten alle pitää ahtautua. Ja levypaino mahan päällä on vähän vaikea kun ei jaksa nostaa mahan päälle tarpeeksi painoa, 25 kg on liian vähän. Kumeja minäkin käytän, auttaa hyvin.
Onneksi ei olla yhdessä, päädyttäs samantientien salikomediaa osastolle:
"Ensin ne nuoli toisiaan puoli tuntia, tämän teki kaikenmaailman kuminauhavirityksiä ja ihme persevemputuksia jonka jälkeen hinkkasi toisiaan puoli tuntia ja häipyi, niin ja se äijä teki välissä jotain ihme crossfit juttuja."

Hoksasin että sen perus hip thrustinkin voi tehdä heterosti, kun kuvittelee päälleen miehen sijasta naisen. Tiedä sitten kasvaako siinä pakarat samalla tavalla kuin original versiossa?

Eräälle naiselle koitin selittää miten saa SJMV tuntuman kunnolla, että "kun laskeudut alas, kuvittele unelmiesi mies sun taakse ja teet sille oikeen kunnon "pane takaapäin" pyllistystä, oikeen työnnät herkkua esille. Kun taas tulet ylöspäin niin kuvittele että olet se mies ja pitelet sitä herkullista hanuria kiinni lanteista ja koitat työntää oikein huolella lantiolla ne viimeisetkin sentit syvälle" Toimii itselläni tuo ajatusleikki siinä, vaikka ehkä pyllistys onkin outoa mutta kerran me vaan eletään©

Onneksi ei olla yhdessä, päädyttäs samantientien salikomediaa osastolle:
"Ensin ne nuoli toisiaan puoli tuntia, tämän teki kaikenmaailman kuminauhavirityksiä ja ihme persevemputuksia jonka jälkeen hinkkasi toisiaan puoli tuntia ja häipyi, niin ja se äijä teki välissä jotain ihme crossfit juttuja."
Tai sitten ne hipsi yhdessä suihkutiloihin..

paljonko/päivä
En ole päiväkohtaisia tuloksia saanut kun tämä helvetin vuorotyö vääristää. Olen tehnyt vasta yksittäisiä pistokokeita. Normaali arki pitää mitata erikseen kun kaikki yksittäiset on ensin mitattu.
Esimerkkinä mun suihku ja pyykkikoneen käyttö yhtäaika vei 102 litraa, kylmää vettä meni 63l ja lämmintä 39litraa.
Vertaa siihen, että teinin suihku oli 233l. 😳

2002 mallia ei sitäkään saa enää juuri mistään.
Olis kyllä hauska tietää mikä nykyauto on kolmen tai neljän vuosikymmenen kuluttua yhtä haluttu ja harvinainen.
Nettiautossa oli kyllä pari 2002 mutta hinnat oli reilusti yli 10k. Liian kallis mulle, ellei tänään tule Eurojackpot voittoa.

Back
Ylös Bottom