Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taidan olla henkisesti venäläinen![]()
Vahva sama, sauna ja olut ny, sohva jos ehtii ennenku peti.Sauna, tsek
Olut, tsek
Sohva, tsek
Mutta:Savoniuksellahan oli roottoripurje puuveneessä jo 1920-luvulla.
Kyllä se on ihan toimivaksi todistettu, Norsepower noita valmistaa.
Miksei kuntit tästä tanssista tullu twerkkausta? Sillee että kaikki nykypäivän horoperseet yrittäis twerkkauksen sijaan tanssii näin:
Miksei kuntit tästä tanssista tullu twerkkausta?
Minä en ole treenannut piiiitkään aikaan pakaroita. Salilla raas katselin naisten treenejä ja näytti sille, että pakaroita pitää treenata. Täydessä tällingissä. Ei saa tulla hiki.Oon treenannut pakaroita niin paljon että ne on ihan jumissa. Yritän rentouttaa niitä makaamalla pylly paljaana piikkimatolla.
No mullakin on t-paita ja kollarit, eikä oo tällinkiä. Tosin mun pakaratreeniin kuuluu sumomave, suorinjaloin mave yhdellä jalalla ym. Lantionnostot on tylsää. Yritän nyt saada selän kestämään kyykkyjä, etukyykky kevyillä painoilla on ok. Painotus on sen lisäksi olkapäillä ja vatsalihaksilla, tai niiden hermottamisella/löytämisellä.Minä en ole treenannut piiiitkään aikaan pakaroita. Salilla raas katselin naisten treenejä ja näytti sille, että pakaroita pitää treenata. Täydessä tällingissä. Ei saa tulla hiki.
Itse tyylikkäästi t-paidassa ja kollareissa reenaamassa: penkki (rinta) + hauis. Kurssikaveri kehtasi tuntea minut salilla, joten oma tilanne ei vielä vakava.
Oli sitten pakko kertoa tämä?Oon treenannut pakaroita niin paljon että ne on ihan jumissa. Yritän rentouttaa niitä makaamalla pylly paljaana piikkimatolla.
Elikkäs tollasta 18:00-> oisin rakentamassa. Toi puuilon tukijalkaakin voisi varmaan käyttää, mutta ei tarviis olla ku 10cm liikerata, niin mietin vaa et jos löytäisi suoraan passeli vehje, jos vaan tietäisi millä nimellä semmonen kulkee.Kampikäyttöinen säädettävä tukijalka?
Elikkäs tollasta 18:00-> oisin rakentamassa. Toi puuilon tukijalkaakin voisi varmaan käyttää, mutta ei tarviis olla ku 10cm liikerata, niin mietin vaa et jos löytäisi suoraan passeli vehje, jos vaan tietäisi millä nimellä semmonen kulkee.