Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

suåsikkini

-katajanokka:vankila
-clarion:jätkäsaari
Clarionissa olin tammikuun alussa! Tykkäsin. Hyvä aamupala, tärkeintä. Se on yksi vaihtoehto.

Pitkäänhän tässä pysyi työkaluista erossa. Keittiöpuuhastelua. Ei vielä vasaraa käytössä, ainoastaan pientä naputtelua.

Harmillisesti ortospede on nykyään vahvempi kuin minä, joten en kehtaa mennä tuonne salille nolaamaan ihteäni. Vai miten se oli

Yksin siellä sai onneksi olla. Painojakin taisi olla siis massiiviset 127,5kg. Oli kumminkin kyykkypaikka, ihan oikea sellainen, mikä hotellin kuntosalilla on kovin harvinaista. Mutta se hotelli oli positiivinen yllätys kyllä.

#rankkapäivä #missäakuankka

Screenshot_20200203-113156_Gallery.webp

sitä naurun remakkaa mikä siitä syntyisi, henkilökunnalle, jos meikämustalainen joutuisi tollaseen paikkaan

juhannuksenakin iski kielimuuri helssingissä, kun viiskulmassa käytiin pitsalla ja menü oli englanniksi -> tilasin vahinkoos semmosen pitsan mistä en yhtään tykänny: en raukka ymmärtäny täytteitä

Nätin näkönen.
Polven tekoniveloperaatiossa kyssin ortospede repeili minulle, ku heittelin ties mitä anatomisia rakenteita, ku kiusallaan kyseli mitä missäkin on. Sano, että yleensä jotkut edes häpeilee, ku ei tiedä, mutta mä tuon sen selkeästi esille. Olin tyytyväinen itseeni. Sen verran opin ryhmäopetuksissa, että jonkun on pakko joskus sanoa jotain, että hommat etenee eteenpäin, joten otin sitten tavaksi sanoa jotain.
Oli myös hienoa selittää vaihtareille rallienglannilla jotakin, kun en mitään sanoja osaa enkä muutenkaan osaa englantia. Voi sitä ihminen olla tyhmä.

Toissayö muutenvain harakoille nukkumisen suhteen. Eilenillalla alkoi hillitön paleluhorkka ja vähän kuumetta pukkasi -> ei unta.

Melko vahvasti on nyt siellä hämärän rajamailla. Oli pakko skipata työpisteelle meneminen ja jäädä oman punkan vaikutuspiiriin.

@vokot

Jälkikasvu kysyi aamulla, että meinaatko olla taas noilla koko päivän? Viittasi yövaatteisiin. Ehkä olen, ehkä en! En kyllä haluaisi näitä päivävaatteisiin vaihtaa.

Back
Ylös Bottom