Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pistäs tämä korvan taakse: Kohta korkkaat oluen sen kunniaksi että vapaa päättyi ja susta tuntuu kuin oisit eilen kirjoittanut tämän.
Mulla loppuu tänään 3kk loma ja meni ihan fiiiuuuuuuu. Vastahan mä eilen vasta aloin loman....

Mä tiedän jo valmiiksi, että tämä ihanuus loppuu ihan liian nopeasti.Yyyh. Oon vaan onnellinen ettei kolmeen kuukauteen tartte tehä yövuoroja.

Mitä tuohon ton naisen twerkkaukseen tulee niin mä kyllä tykkään ku ihmiset tekee/harrastaa sitä mistä tykkää eikä välitä muiden mielipiteistä.

Mutta en mä oikein twerkkaamisesta perusta ku se on niin vaikeetaki. Eikä mun onneksi tartte sitä katella, jos ei huvita. Laitetaan nyt kuitenki kans twerkkausvideo tähän, ku on niin hyvä biisi.

View: https://youtu.be/jWFWazj7Ud8

Special price, just for you my friend!
Tuosta tuli mieleen, kun mulle kaupattiin tällä viikolla kuorma-autoa.

Semmonen noin 40v vanha, 2-akselia, neliveto.

Siinä on myös puutavaranosturi (jolla en tee mitään)

Kirsikkana kakun päällä vielä se, että kytkin luistaa (suora lainaus) ihan vitusti.

No tokihan lupasin käydä ainakin katsomassa sitä.

No nyt on.

E5AD0BE9-F7CA-4CAE-94D8-DB8F70B366EC.webp

Nyt menee hyvin kun ei varmaan vuoteen kipeänä ja tänään pitäs mennä töihin niin tuntuu että olis flunssa iskemässä.
Varmaan jotain psykosomaattista kun vituttaa mennä töihin. Ei itse työ vituta mutta sinne vaan meneminen ja sen tekeminen.

Back
Ylös Bottom