Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joo mulla oli ihan rehdit kysymykset yhdynnöistä sun muuta.
Muistelisin että meillä myös aikanaan tuossa tilaisuudessa, lapsen äidiltä kysyttiin varmaan 4-5 kertaa hiukan erilailla että onko pannut vieraita. Hiukan kuin armeijan pällitestissä.
1. Oletko ollut sukupuoliyhteydessä jonkun muun kuin xxxxx:n kanssa?
2. Ja kenenkään muun spermaa ei sieltä voi löytyä?
3. Ei ole minkään baari-illan jälkeenkään lähdetty jatkoille ilman miestä?
4. Ei mitään vahingossa vieraan peniksen päälle liukastumisia?
5. Onko naapuri pantavan näköinen, panitteko?

Noh nämä nyt vedin hatusta mutta muistan että alkoi exälläni jo hiukan pinna kiristyä.

Muistelisin että meillä myös aikanaan tuossa tilaisuudessa, lapsen äidiltä kysyttiin varmaan 4-5 kertaa hiukan erilailla että onko pannut vieraita. Hiukan kuin armeijan pällitestissä.
1. Oletko ollut sukupuoliyhteydessä jonkun muun kuin xxxxx:n kanssa?
2. Ja kenenkään muun spermaa ei sieltä voi löytyä?
3. Ei ole minkään baari-illan jälkeenkään lähdetty jatkoille ilman miestä?
4. Ei mitään vahingossa vieraan peniksen päälle liukastumisia?
5. Onko naapuri pantavan näköinen, panitteko?

Noh nämä nyt vedin hatusta mutta muistan että alkoi exälläni jo hiukan pinna kiristyä.
Meillä se oli melkein vain nimi paperiin ja sillä selvä.

Kontsa ottaan kuvat ylhäältä päin, niin kiiltää samassa kuvassa kaksi nuppia.

Enempi on parempi.

Kaks nuppia on aina parempi.

Nyt on niin seko että nupin lisäks on parta muuttunu harmaaks molempien korvien alta. En tiiä oonko menossa ennenaikaiseen hautaan vai mikä mutta tykkään. Charmikas on.

Nuppikarvojen harmaudesta en tiedä.

Parrasta löytyy n. 1kpl valkoinen karva. Myös joku ihmeellinen kuparin värinen karva, jota olen hämmästellyt täällä kai ennenkin.
Saas nähdä koska tämä on sateenkaaren väreissä.

Tuo käsihomma on kyllä käsittämätön.

Mitä ihanaa on käsissä, siis kämmenissä?

Millainen on hyvä käsi? Kulunut? Elämää nähnyt?

Yhtä näppärät kuin pianistin kädet ja gynekologin sormet? Tälläiset kaipaisi joskus roplatessa vehkeitä. Öljyisiä.
:LOL:

1580475073991.webp

Lupasko se poppis nyt vkl ottaa aikaa ja katsoa saisiko kalustosta kuvia?

Kaikki missä näkyy jotain tennikseen liittyvää kiinnostaa, kuulemma.
Katsotaan nyt onko sillä tuulella...

Mä olen saanut kyllä dick pickejä aikaisemminkin, useimmiten siinä on kyllä tatti ojossa.

Itse mä tykkään kyllä katsella sekä vähäpukeisia naisia että vähäpukeisia miehiä.
Miehissä viehättää alavatsa niin että juuri strategiset osat on peitetty, sekä rinta ja käsivarret. Toki tykkään katsoa myös hyvinmuodostuneita pakaroita ja varsinkin reisiä.

Back
Ylös Bottom