Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

hienoa ja samalla pelottavaa, miten he jatkavat viikosta ja kuukaudesta toiseen vain

mites jos keskustelut koskisivat, emierkikis: voimailua, kamppailua, tai politiikkaa? tai työasioita!

ehkä pahin olisi kuitenkin jos puheissa vilisisi sanaa purpee: tein kakssataa purpeeta eilen #huhhuh

Oi viisaat, mikä oän johdon nimi että voisin etsiä mistä saa? Tai jos joku osaa kertoa mistä saa.
On pleikan oman kuulokkeen johto jossa siis mikki.

Liitteet

• 20200130_083758.webp
    20200130_083758.webp
    20,7 KB · Katsottu: 114
Tuli edellisestä sivusta mieleen että tässä taas ollut iltavuorossa tän viikon ja kun pukkarissa on töihin tullessa, ja lähtiessä, niin siellä on nuoria kavereita samaan aikaan ja mun mielestä on samalla hienoa ja samalla pelottavaa, miten he jatkavat viikosta ja kuukaudesta toiseen vain autoista puhumista. Miltähän se tuntuisi jos olisi tuollaisia es jonne piirteitä, että koko elämä menisi BMW:n sutimista miettiessä ja oikeesti saisi siitä mielettömät sävärit ja touhutipat boxereihin. Multa puuttuu joku geeni kaikenlaiseen fanaattiseen fanitukseen. Ei löydy minkään SM liigan tatuointia, ei tiettyjä automerkkejä yms yms, enkä nyt sano että näin olisi jotenkin parempi... Päinvastoin joskus sanonut että mitä tulee esim seksuaalisiin fetisseihin, olisi tavallaan hiton hienoa että olis joku yksi, hiukan ehkä outokin juttu, mistä sais ihan maailmanluokan sävärit, vs että no kaikki kelpaa ja menee, kokeillaan nyt sitäkin ja totakin. Vai glorifioinko nyt liikaa, onko se niin että fetissi tyyppi ei saa normi jutuista juuri ollenkaan säväriä, ja saa ns. mun normi sävärit sitten vain siitä omasta feitissistä? Sit se on vain surullista.
Mä kyllä ymmärrän jonnejen innostuksen bemareihin. Kyllähän siitä nyt saa sävärit tulla kahva edellä risteyksissä talvella ja kesällä kuunnella bemarin kutosen mouruamista kun painaa kaasua... Tai vääntää tuhatkuutioisen muoviluodin (moottoripyörän) kaasukahvaa kun pyörä ampaisee eteenpäin ja nojaudut itse tankkia vasten että ilmavirta menee kypärän yli... Jos olisin mies niin varmasti tulisi touhutippa housuihin. Elämän pieniä iloja.

3.5 mm reteo-puluki, tai ite asiassa taitaa olla kolmenapainen kun on Mickey samassa.
Tai siis 4-napainen, 3-napaisia ois ollut prismassakin kun kysyin myyjältä mutta en tajunnut kysyä johdon nimeä niin hankala etsiä enkä saanut mitenkään päähäni. Vokotti laittoikin hyvän linkin mutta pitää katsoa jos saisi vaikka kikantista niin ei tarviis tilata.
E: Hieman kiihkeät pelitilanteet aiheuttaa joskus damagea...

Tai siis 4-napainen, 3-napaisia ois ollut prismassakin kun kysyin myyjältä mutta en tajunnut kysyä johdon nimeä niin hankala etsiä enkä saanut mitenkään päähäni. Vokotti laittoikin hyvän linkin mutta pitää katsoa jos saisi vaikka kikantista niin ei tarviis tilata.

tollanneko? en tunne pläystationia, kun en ole peliMiehiä

Mä kyllä ymmärrän jonnejen innostuksen bemareihin. Kyllähän siitä nyt saa sävärit tulla kahva edellä risteyksissä talvella ja kesällä kuunnella bemarin kutosen mouruamista kun painaa kaasua... Tai vääntää tuhatkuutioisen muoviluodin (moottoripyörän) kaasukahvaa kun pyörä ampaisee eteenpäin ja nojaudut itse tankkia vasten että ilmavirta menee kypärän yli... Jos olisin mies niin varmasti tulisi touhutippa housuihin. Elämän pieniä iloja.

Lapsenomainen innostuminen, kiinnostuminen ja fanittaminen on tottakai voimavara. Ja jokaisesta touhutipasta kannattaa olla iloinen. On se nyt sitten autot, musiikki, pervoilu tai vaikka postimerkkeily. Jos innostaa niin eiku antaa palaa vaan ja syvemmälle juttuun.

Lapsenomainen innostuminen, kiinnostuminen ja fanittaminen on tottakai voimavara. Ja jokaisesta touhutipasta kannattaa olla iloinen. On se nyt sitten autot, musiikki, pervoilu tai vaikka postimerkkeily. Jos innostaa niin eiku antaa palaa vaan ja syvemmälle juttuun.
Itse asiassa tuo kiihdyttäminen on niin mun juttu että oon miettinyt että pitäisi ottaa selvää noista kiihdytyskilpailuista, saisinko omasta pyörästä tehtyä kiihdytyspyörän.

Back
Ylös Bottom