Onko noi mun trikoot liian homot?
Just sopivan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko noi mun trikoot liian homot?
Ei herättäny kyllä minkäänlaisia tunteita.
Aikuisten pöytä!Istutko sinä lasten vai aikuisten pöydän ääressä![]()
Eiiii...Syystäkin?
Mä tahdon myös pennun! Oikeastaan odotan että yhdelle nartulle alkaisi juoksu...Aikuisten pöytä!
Eiiii...
Voi ei! Mun lemppari aussipennun ottaja perui! Haluan sen nyt itelleni!
Tuomitseva katti, voisi olla vielä vähän enemmän tuomitseva.Voi ei! Mun lemppari aussipennun ottaja perui! Haluan sen nyt itelleni!
Se tappaa mut yöllä, kuuli pentuhaaveet. Älkää ihmetelkö, jos minusta ei enää kuulu mitään.Tuomitseva katti, voisi olla vielä vähän enemmän tuomitseva.
Ei pörssikurssitkaan laske sitten millään. Vois nyt jotain hyvää tästä edes seurata, jos ei ihmeemmin huonoon kykene corona.
Kallista on.
Se tappaa mut yöllä, kuuli pentuhaaveet. Älkää ihmetelkö, jos minusta ei enää kuulu mitään.
Kiitos. Tämä helpotti. Se yritti jo varastaa korvatulpat, taas.Loogisella päättelyllä: ei tapa. Jos tappaisi, et voisi enää palvella sitä. Suunnitelman täytyy olla joku muu.
Häh? Jos on lunta, niin sukset jalkaan ja menoksi. Kyllä se latu seuraa perässä.vihdoin on lähiladuille ajettu urat!
Ja poistaa lähinnä muutenkin pian lähteviä.
Kyykky meinasi poistaa mut.
Makkarista. Herkkäunisena riittää pienempikin meteli herättämään.Korvatulpat mistä? Korvista? Miksi kotona on korvatulpat, kuorsaako sun maisteri larvanto aka puuhelmipoiccis?![]()
No ei tietenkään ole! (vilkuttaa silmää niin perkeleesti)
Muistelen että Larvanto oli ylioppilas eikä maisteri.Korvatulpat mistä? Korvista? Miksi kotona on korvatulpat, kuorsaako sun maisteri larvanto aka puuhelmipoiccis?![]()
Taisi olla vaan heitto joka ei nyt sinun kohdalle osuessa ollutkaan ihan niin hyvä....tää on ajatus jota minä en vaan jaksa ymmärtää ihmisillä. Jos on vanhus tai muuten vastustuskyvyltään heikompi niin silloinko kuolemilla ei ole niin väliä verrattuna terveisiin ihmisiin? Noin ajateltuna ihmiset kategoroivat myös oman lapseni kuoleman ns. hällä väliä- kuolemaksi. Kait tuo on vaan sitä omaan terveeseen napaan tuijottamista. Vai onko tässä nyt jotain mitä en ymmärrä, Laardi?
Vai onko tässä nyt jotain mitä en ymmärrä, Laardi?