Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Screenshot_20200128_195901.webp
Ny ois kävellen ollut nopeampi. Ehkä. Oli huono, mutta erittäin luminen keli. Umpihankilenkki.

@futhermucker aiheuttaako liikehdintää?

esim
puntissa
Kyllähän tuo kelpaisi. Olen kuitenkin tässä viimepäivinä hekumoinut paluusta Arteonin rattiin. Tai sitten mukavuusalueen ulkopuolelle ja vikatilastokärki Land Rover. Karvalakkimalli Evoque vois mennä.

e. Esim. https://m.nettiauto.com/land-rover/range-rover-evoque/10569809?vifAdCount=4&vifNav=Y

e2. Eihän noi mitään mersuja toki ole.

olipas köppäänen sisustus

eikö tuo muutenkin ole NAISten malli?

arteon sen:sijaan on kyllä hieno tuote, meikäläisen hintaluokkaa alkaa vasta lähestymään cc
Juu. On köppäänen. Voi olla NAISten malli, tuossahan ei oo peruutusvaihdetta lainkaan, mutta on taskuparkkeerausautomaatti.

Sitä on niin riittiseks tullu, että ei oikein mikään maistu. Tai maistuis mutta ei ole likviditeettiä niihin.

e. On muuten livenä paljon laadukkaamman näkönen ja tuntunen toi Lantikan sisämaailma.

Miksei muka takavedot oo talviautoja? Nehän on ihan parhaita!!

:ROFLMAO:

Tässä on ehkä hieman sellaista ironiaa, turhautumista ja kypsymistä aiheeseen neliveto-takaveto-etuveto.

Nimim. Ihan helvetin kyllästynyt keskusteluun "ai mikä sulla on? :eek:" "Nii se on neliveto? :cool:" "Ai ei? Millä ajat talvella? :eek:" Tämän vuoropuhelun kun käy läpi noin kerran kuussa niin...

"Siinä on semmonen poljin millä voi säätää luistokulmaa"

Se on vaan semmonen läppä tällä foorumilla kun TJJ jää aina sutimaan parkkikselle jos maa on kuurassa.

e: nonii

Yleensä siihen liittyy ihmettely kuinka jäätiin x5lla kiinni päiväkodin pihaan ja minä en ole koskaan jäänyt kiinni vaikka maavara loppuu kesken melko pian.

Pitänee alkaa heittään siihen että "hyvä kuski ja 4 veto pelastaa tilanteesta mihin minä en joudu"...vai meneekö jo vittuiluksi?

Valehtelin muuten. Tai no en. En jäänyt kiinni, mutta aikoinaan, tulin ekan kerran uudella (käytetyllä) ex-poshulla kotiin enkä päässyt parkkiruutuun. Keskieuroopan kitkat+5cm korkea kiillottunut jäävalli ruudun ympärillä. Ajoin sitten viereiseen ruutuun.

Eikun ihmettelin kun kaiket talvet ajan takavetoisilla. Kaikki aina vittuilee että jään valoihin vaan sutimaan mutta aina ne on etuvetoja jotka ei pääse liikkeelle.
Pitää osata painaa kaasua just sopivasti että on pitoa muttei liikaa että sutii.

olemme DocTjjn kanssa talvesta selviytyjiä, Minä selviydyn talvet Suvikumeilla: työmatkaliikenteestä

töissä ihmetellään, kuinka pysyn pystyssä

Onhan se takaveto kaikkein kivoin auto talvella. Vaan olen niin tylsä ihminen, että haluan varman auton. Töihin lähtiessä ei hermo kestä minkäänlaista vastoinkäymistä, ruudusta pitää päästä ilman lapiota oli yöllä tupruttanut kuinka paljon tahansa.

Back
Ylös Bottom