Deleted member 126401
Mul on sellanen mielikuva et vokot on melko hyvässä kondiksessa mutta miten sellainen onnistuu kun on aina täällä muki kädessä? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
"panee vastaan".
Tulee usein fingerpori mieleen kun kuuntelee suomen kieltä..
Mul on sellanen mielikuva et vokot on melko hyvässä kondiksessa mutta miten sellainen onnistuu kun on aina täällä muki kädessä?![]()
Ka, subilla Deadpool
katso liitettä 215703
Tämä saa luvan kelvata. Hän protestoi ruokahuollosta.
"Mmmm, mutta kaikesta huolimatta. Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta."Tiedättekö muuten mikä on suomen kielen kaunein lause?
Hyvin se menee! Muistaa palvella häntä riittävästi, niin hän on tyytyväinen.Tuommoinen tulee meille kaverin hiihtolomaviikoksi. Noinkohan ollaan kavereita sen viikon jälkeen? 2 yötä 3 päivää menny jotenkuten, mutta varmaan pahemmat mindgamet lyö sitten vastaan, kun ajan jänne venyy. Mutta niitä odotellessa siistii kyllä että tulee. :-)
Voisi olla tuokin, mutta:"Mmmm, mutta kaikesta huolimatta. Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta."
e. mitäs Alan Miehet tuumaa hävittäjähankinnoista?
Vokot harrastaa hyötyliikuntaa ja lisäksi vielä ajankuluksi.
Ilmeisesti kisun sapuskat on tuossa kaapissa?katso liitettä 215703
Tämä saa luvan kelvata. Hän protestoi ruokahuollosta.
Ei tuossa, mutta tuota raapimalla on parhaiten huomion keskipisteenä.Ilmeisesti kisun sapuskat on tuossa kaapissa?