Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

@Joxuz

DSC-1159.jpg

Liha on ainakin ihan kuranttia.

Nyt ne on mausteliemessä.
Näkyy yleinen suositus olevan 1vrk.
Ajattelin kyllä että olisin tyrkännyt lihat uuniin tänään illalla, saavat olla sitten yön yli... Mutta ehtiikö marinoitua?
Kaimmaar ne ehtti sinäkin marinoitua ja jäähän sitä siihen pintaan joka tapauksessa.

Liha näyttää kyllä hyvinkin kurantille.

edit, niinhän se köysi jo edellä puhuikin.

Tammikuu kohta ohi, ja taas vetäsin vähän helvetisti irtokaramellia kapeisiin kasvoihin ennen salia. Nyt sitten vain pierettää ja röyhyttää koko ajan.

Helmikuussa otetaan sitten itteä niskasta kiinni. Eilen lopetin taas sikarien imeskelynkin.

Vaikka pidän Martinaa hiukan pöljänä niin nyt on taas unohdettu kelle ja miksi tehty tämä suolaa (ja sitruunaa) juttu mutta niin on hän itsekkin unohtanut kertoa kohderyhmän.
Itse etenkin dietillä jätän kaikki leivät ja muutenkin valmisruuat pois jolloin suolaa ei ole juuri nimeksikään missään ja päälle vielä paljon liikuntaa niin pakkohan sitä suolaa on lisätä. Mainitsi tämän saman asian itsekkin myöhemmin mutta oli myöhäistä.
Specifejä juttuja ei kyllä pitäisi levittää kovin laajalle kun ihmiset saa raivarit ihan mistä tahansa.

Pitäisikö olla huolissaan?
Tänä vuonna tulee 45-v mittariin ja sellaisia oireita, että:
a) aina kun menee salille ei tule uutta ennätystä
b) muna ei seiso ihan koko ajan

Penkkilihas kiusattu suunnitelman mukaisesti ja vuoden eka 4vko:n sykli alkaa olemaan päivää vaille paketissa, kevennystä ensi viikko.

Penkkilihas kiusattu suunnitelman mukaisesti ja vuoden eka 4vko:n sykli alkaa olemaan päivää vaille paketissa, kevennystä ensi viikko.
Mulla jäänyt ja jää tältä viikolta kokonaan penkkilihaksen rääkkäys, ei tää mun progressio oikein etene kun plääni oli 2x viikko niin hyvä että edes joka viikko on saanut tehtyä.

Back
Ylös Bottom