Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Rahan analysointi jäikin pois omasta tilityksestä...

No on tässä sekin, että nykyisessä duunissa asiakkaan vastapuoli toimitusjohtaja tai joku executive. Toisessa duunissa olisin ollut tekemisissä jonkun projektipäällikön kanssa. Nyt kun ehdotan jotakin, niin se oikeesti menee käytäntöön ja duunilla voi oikeasti vaikuttaa johonkin. Se antaa vähän takaisin.

Hieman lisäopiskelua tärkeästä aiheesta.

Liitteet

• IMG_20200107_174527_resize_96.webp
    IMG_20200107_174527_resize_96.webp
    71,2 KB · Katsottu: 141
Maaliskuussa vasta. Iiik! Nyt käytiin vaan leikkurin tiloihin tutustumassa. Kauhian kivan näkönen paikka, vaikka ei musta kyllä varmaan sinne olisi töihin.

Hei ku täällä on Seinäjoelta tyyppejä niin ajattelin ilmoittaa, että minä tahdon Provinssirockiin ja aion olla kännissä kuin käki kolme päivää! Saimme tämän huippuidean ystäväni kanssa, nyt pohdimme erilaisia majoitus- ja logistiikkaratkaisuja.

Pitäisi odottaa vielä 3 viikkoa tklääkäriaikaa :confused: Vaikuttaa vahvasti siltä, että pimahdan ennen sitä. Kyllä keski-ikäisen vaihdevuosioireissa sekoilevan naisen täytyisi päästä ohi jonojen. Voi tulla muuten paljon vahinkoa aikaan.

Hei ku täällä on Seinäjoelta tyyppejä niin ajattelin ilmoittaa, että minä tahdon Provinssirockiin ja aion olla kännissä kuin käki kolme päivää! Saimme tämän huippuidean ystäväni kanssa, nyt pohdimme erilaisia majoitus- ja logistiikkaratkaisuja.
Uskon, että tuo allekirjoituksesi osuu hyvin kohdalleen kyseisenä ajankohtana. :ROFLMAO:

Reisimajoitus. Kolme eri kämppää.

Itsekin pitäs ilmeisesti verestää festarimuistoja tänä vuonna. Steelfest vähän jokerina ja Tuskassa olisi Synphony X. Hotelliin tai jonkun tutun luo on päästävä.

Back
Ylös Bottom