Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kävin pienen ikuisuuden mittaisen tauon jälkeen pimeillä poluilla.
21963AAA-BB3F-4D27-8C2E-ACBFB68CA90D.webp

Meinasin jo hihkaista, että mahtavaa, kun katsoin tuossa olevan tärähtänyt amstaffin pää. Ihan selvästi mustat läikät silmien ympärillä, musta kirsu ja sitten suu vähän auki, kun näkyy punaista tuossa.

Hullu koiranainen going strong.

^Mä oon viimekertoina tehnyt pizzaa tortillalettuihin. Ai saatana taivas kun on hyvää, helppoa ja nopeaa. Varsinkin kiertoilmalla ihan paras konsepti, kaksi/kolme kerralla uuniin, sit tuoreena ääntä kohti, uuden täyttäminen ja toista kunnes aineet loppuvat tai olet täynnä.

Ajattelin, että tänä vuonna en tilaa pizzaa pizzeriasta teen taikinan itse.

Pitäisi hakea kuivahiivaa ja 00 jauhoja.
Ostin ekaa ja varmaan vikaa kertaa sellaisen valmiin pitsakitin.
En ole pahemmin tehnyt pitsaa itse ja en koskaan pohjaa mutta eikai tuo nyt kumma homma luulisi olevan.
Mutta yhtä mitä olen kokeillut ja tuli älyttömän hyviä on pitaleivät, niistä saa sellaisen hauskan fuusiokeittiöjutun kun laittaa samat kamat sisään kuin tortillassa mutta ei ole sotkua.

^Mä oon viimekertoina tehnyt pizzaa tortillalettuihin. Ai saatana taivas kun on hyvää, helppoa ja nopeaa. Varsinkin kiertoilmalla ihan paras konsepti, kaksi/kolme kerralla uuniin, sit tuoreena ääntä kohti, uuden täyttäminen ja toista kunnes aineet loppuvat tai olet täynnä.
Pitääpä koittaa joskus taas kun saa syödä. Hyvä idea!

Pitääpä koittaa joskus taas kun saa syödä. Hyvä idea!

Sitkun saat syödä, niin kokeile laittaa mascarpone-juustoa. Maistettiin sitä viimekeväänä pitsassa Haagissa meren rannalla, toimii. Ei tarvi mitään muuta juustoa, kun se on aika täyteläistä 😁

Back
Ylös Bottom