Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Entä tuore korianteri?

Hyi.

Noista rehuista. Rucola on kyllä yksi ravintolaruoan syöpä.. Miksi sillä pitää myrkyttää joka toinen ravintola-annos ja pizzat vielä päälle? Minä vaan kysyn.

joo joo, sillä saa helpolla makua, mutta saatanan pahaa se on :D

Nam!!! Lisää rucolaa!

Ensimmäinen ilotuliteuhri on jo havaittu! Jotenkin tämä vahingonilo on niin aidon puhdas tunne.

Illalla paukkui jo kotikulmilla. Harmi, kun en omista mitään tuliasetta, jotta olisin voinut käydä kertomassa, että näillä huudeilla Sylverö on kingi.

Täydensin lotr kokoelmaani, nyt löytyy koko trilogia VHS kasetteina.

Tämä tosin tapahtui kuukausi sitten, mutta hämäläisenä sen kerron täällä vasta nyt. Kysyksjoku?

Screenshot_20191230-062602_Instagram.webp

toki! ja aina maitokapassa tulee hyvä mieli, kun huomaa että imiset ovat valinneet juomikseen olviA tai III

Ostin huomiselle snagei ja pottusotkua. Nyt ne nakit huutelee mulle rivouksia jääkaapista ja läskinähän mulla on tunnetusti huono itsehillintä näissä jutuissa.

Ootan itekin "innolla", montako pelikertaa tarvittee pleikkarilla, että oon hakannu ohjaimen palasiksi. Toki oon saattanu vähän tasoittuakin nuoruusvuosista.
Tää on vielä vitullista, kun mukelot nukkuu ja ite oon samassa kerroksessa luurit päässä. Joutuu kiroamaan nimbalio sisäisesti.

E. Tulikin juuri Mieleen, että poitsun kummisedällä oli ennen aina reikiä sohvapöydässä. Niitä Ikean pahvipöytiä se kanto aina kotio peli-illan jälkeen. Se iski aina sillä ohjaimen kahvalla reiän siihen pöytään 😂😂😂

Viimeksi muokattu:
pitkästä aikaa, moikka kaikille vaan

Miten voikin mennä välillä tunteisiin toi peli, mä kun en pelaa yöllä vaan junnukin saattaa siinä katella niin melkeen eniten vituttaa kun se nauraa mulle :ROFLMAO:
Mutta onhan se ihan hiton raastavaa kun tuntuu että reaktiokyky ja käsien koordinaatio on huonommat kuin jollain rollaattorimummolla.
E: Mä pelaan siis pelkästään nyt cod:ia moninpelinä netissä.

Back
Ylös Bottom