Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

2.päivä putkeen jo musiikkimaku tätä osastoa
Koitin kuunnella, en ymmärtäny tätäkään.. Alisson Krauss, The Eagles ja sen jäsenten soolot menee pienissä erissä.

Brian Setzer tuli mieleen tuosta videon kansikuvan kitarasta. Sitäkin pienemmissä erissä. Sen se joku Big Band -levy meillä oli nuorempana mökkireissulla soimassa. Oli hyvää kaljanjuontimusaa.

JOO!! Tuut pelaa mun kanssa CODia!
Mä en ole saanut mistään kaveria siihen
Joo, het kun rupean osumaan johonkin. Edellisestä pelikerrasta taitaa olla varovasti arvioiden ainakin 15 vuotta, jolloin varmaan hävisin jollekin känni-Tekkenissä. Siitä vielä 10 vuotta taakse päin, niin pelattiin kyllä super nintendolla niin saatanasti.

Joo, het kun rupean osumaan johonkin. Edellisestä pelikerrasta taitaa olla varovasti arvioiden ainakin 15 vuotta, jolloin varmaan hävisin jollekin känni-Tekkenissä. Siitä vielä 10 vuotta taakse päin, niin pelattiin kyllä super nintendolla niin saatanasti.
Mun 11 vuotias junnu nauraa maha kippurassa ja haukkuu koomapotilaaksi kun katsoo mun pelaamista :ROFLMAO:

Taisin peliurani toistaiseksi viimeiset pelit pelailla jotain strategiapelejä.. Civilization ja mitä näitä oli. Voi olla, että jotkut seikkailu- tai strategiapljäykset sopii nyt alkuun paremmin kuin ottaa käkättimeen jossain ammuskelussa. Lentää vaan ohjaimet parvekkeelta.

Mulle se maistuu jollekin tärpätille.
Nepalilaisessa ja intialaisessa ruoassa ok.

Korianteri mausteeksi, ei täytteeksi. Sama juttu selleri antaa kivan vivahteen tiettyihin ruokiin, mutta ei varmaan kukaan tykkää syödä salaattia joka 50/50 selleriä ja korianteria hyi helv.
Aika paljon korianteria mausteena jutuissa mistä menee ihan ohi että ollu yhtenä mausteena. Kyllähän siitä jyrkän makunen tulee jos liikaa laittaa, mutta moniin intia/thaikku ruokiin aika must.

Civilizationista (?) on tietokoneen näytöstä ohikävellen muodostunut käsitys, että siinä laitetaan porukka jonnekin kuokkimaan.
Välillä se sakki ilmeisesti siirretään eri kohtaan kuokkimaan.

Tekkeniä ja jotain ralliautoilupeliä olen kokeillut, mutta en erityisesti innostunut.
Vois ehkä jotain muuta peliä testata joskus. :unsure:

Noista rehuista. Rucola on kyllä yksi ravintolaruoan syöpä.. Miksi sillä pitää myrkyttää joka toinen ravintola-annos ja pizzat vielä päälle? Minä vaan kysyn.

joo joo, sillä saa helpolla makua, mutta saatanan pahaa se on :D

Civilizationista (?) on tietokoneen näytöstä ohikävellen muodostunut käsitys, että siinä laitetaan porukka jonnekin kuokkimaan.
Välillä se sakki ilmeisesti siirretään eri kohtaan kuokkimaan.

Tekkeniä ja jotain ralliautoilupeliä olen kokeillut, mutta en erityisesti innostunut.
Vois ehkä jotain muuta peliä testata joskus. :unsure:

Mä voin silleen oikeaoppisesti opettaa että istut siinä mun sylissä jne.
Sä olet hyvä laittamaan noita giffejä&kuvia niin löydät tähän varmaan sopivan :cool:

joo joo, sillä saa helpolla makua, mutta saatanan pahaa se on :D

Makua se paha makukin on?

Pelaamisesta, alkup Civilizationia näprättiin silloin joskus. Alkuperäinen UFO oli myös aika koukuttava. Ja master of orion 2. Ja tietenkin leisure suit larryt. :barefoot:

7069c8efbafd6f54-the-casual-market-why-do-they-matter-video-games-amino.gif

Disclaimer:
Nykyään kaikki pelaa kuulemma moninpelejä kotonansa.

Korianteri on kyllä aivan karsea heinä.

Hyi helv mikä maku. Onneksi ei yleinen suomessa.
Taitaa olla keski-Amerikan mausteita enempi?
Kokkiohjelmista katsonut että cevicheen laitetaan ainakin melko reilusti tuoreena.
Siellä on tullut joskus pöytään guacamolea (menikö oikein?) ja voi jessus sentään on hyvää kun siihen dippaa tulisemmin maustettua lihanpalaa (ei sitä) Suomessa kun myydään samaa kamaa niin siinä on joku 2% avokadoa..

Back
Ylös Bottom