Eikö tuolla ebay.de:ssä pysty mitenkään tuota kieltä vaihtamaan...miten voi olla joku kieli noin sekava stana.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eipä noista nyt kummoista vaaraa ole kun on asianmukaisesti varustautunut.
Ja mukavahan se olisi kun tuollaisia pötkylöitä täälläkin tepastelisi. Isot lihansyöjät on hienoja elläimiä.
Löytyypi juutuutista, hylkeen tavoin olivat jääneet avannon varaan ja siellä kyttäilivät.
Eikö tuolla ebay.de:ssä pysty mitenkään tuota kieltä vaihtamaan...miten voi olla joku kieli noin sekava stana.
Se on koukuttava!
Onko huolestuttavaa, jos on syönyt tänä vuonna vain yhden joulutortun? Luumuhilloa oli toki täytteenä.
Sehän toimiikin ihan kohtuullisesti.Chrome selain ja se kääntää sivut lennossa.
Jääpaloja sekaan ja pienestä lasista niin menee että heilahtaa, mun mielestä parasta alkoholia mitä maan päällä onAmatööri
Tai tuosta Baileysin juomisesta nostan hattua ja kumarran, jos jotain niin saatanan makeaa pystyy vetään kokonaisen pullon.

...jään yli tepastelisi parisataa jääkarhua tänne pohjoiseen skantinaaviaan. .
Joo, hyväähän se on, mutta henk. koht yksi lasillinen kahvin kera tms. riittää. Dokaamiseen on pakko valita jotain kuivempaa.Jääpaloja sekaan ja pienestä lasista niin menee että heilahtaa, mun mielestä parasta alkoholia mitä maan päällä on![]()
Puolet jallua sekaan tai vähän reilut, niin ihan ok menee.Jääpaloja sekaan ja pienestä lasista niin menee että heilahtaa, mun mielestä parasta alkoholia mitä maan päällä on![]()
Mä en ole vieläkään maistanut koskaan jallua.Puolet jallua sekaan tai vähän reilut, niin ihan ok menee.

Venäjällä asustelevat yksilöt ovat nyt jo kohtuullisen lähellä.
![]()
![]()
![]()
Mulla ei kiinnostais jutella noiden kanssa.![]()
No niin, jääkarhuja en vielä pelkää kovin paljoa...
Tiedän kyllä, että ei ne elä puolukoita keräämällä, mutta en ole ihan varma haluanko tietää, miten ne saa valaan kiinni...
Pitää varmaan katsoa tuo dokkari jossain vaiheessa.
Olikin jallu loppu, niin fasaaniviskin keralla. Kippis.Jallubaileys, jekkubaileys, viskibaileys, meneehän tuo useamman kanssa. B-52:lla voi myös ilahduttaa kyypparia.
Täällä tuskin tarvii muistuttaa, mutta muistutan kuitenkin, että asustelin vajaa kolme vuotta Yamalin niemimaalla. Näin pari kertaa jääkarhuja ja usein tuli kieltoa, että ei saa mennä satamaan tai lähelle rantaa kun käppäilevät siellä. Kiukkusia vittuja, söis sun heti. HSE näyttikin videoo, missä moinen hyökkäs jonkun duunarin kimppuun. Ei tosin ollu meidän työmaalta.
Napakettuja oli niin, että sai potkia jaloista. Nekin herkkiä puremaan ja kantoi rabiesta, ei viittinyt pidellä. Merimursuja näin muutaman rantsussa. Saatana ne oli isoja! Ei huvittanut mennä lähelle.
En haluais mitään noista tänne. Se pätemisestä. Joulu saatana.
Kissat ja minkit jäi mainitsematta.Täällä tuskin tarvii muistuttaa, mutta muistutan kuitenkin, että asustelin vajaa kolme vuotta Yamalin niemimaalla. Näin pari kertaa jääkarhuja ja usein tuli kieltoa, että ei saa mennä satamaan tai lähelle rantaa kun käppäilevät siellä. Kiukkusia vittuja, söis sun heti. HSE näyttikin videoo, missä moinen hyökkäs jonkun duunarin kimppuun. Ei tosin ollu meidän työmaalta.
Napakettuja oli niin, että sai potkia jaloista. Nekin herkkiä puremaan ja kantoi rabiesta, ei viittinyt pidellä. Merimursuja näin muutaman rantsussa. Saatana ne oli isoja! Ei huvittanut mennä lähelle.
En haluais mitään noista tänne. Se pätemisestä. Joulu saatana.