Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Töisä. Soittelee alasti tonttulakki päässä ukulelella Paranoidia.

Lähtisinkö illalla pitsalle vai tekisinkö kotona jotain tunnistamattomaksi palanutta paskaa, tunnen olevani elämäni kulminaatiopisteessä.
Mulla oli aivan sama pulma ja ratkaisin tilanteen välistä ostamalla Saarioisen j-liha pitsan.
Elämä on täynnä suuria valintoja.
(toisaalta korvasin lounaalla makaronit rehuilla)

missä maininta tästä
Tää taitaa mennä vähän jonnekin Finntroll-osastolle. Vaikkakin vähän tummempisävyistä. Ei oikein jaksa kumpaakaan.

Nää kuuntelet hirviän äkäistä musiikkia :D Minä tuossa pyörittelin Shiraz Lanea ja katselin jotain kompastumisvideoita. Olen hyvän tuulen viihteen ystävä.

Tapanina Lost Society ja Shiraz Lane täällä livenä parin muun artistin kanssa. Pitänee koittaa käydä paikalla.

^ ymmärrän. Joskaan en itse oikein osaa toimia ainakaan musan suhteen vastaavasti. Aika vähän tulee kuunneltua mitään kovin tummasävyistä.

Itestä tuntuu nurin kuriselta, että p*skoja fiiliksiä pitää ihan hakemalla hakea musasta :D Mutta tää fiilispuoli tuntuu toimivan joillain aivan päin vastoin, ts. kun p*skaan fiilikseen kuuntelee jotain kovin synkkää musaa, niin joillain jeesaa jne.

Mutta tää fiilispuoli tuntuu toimivan joillain aivan päin vastoin, ts. kun p*skaan fiilikseen kuuntelee jotain kovin synkkää musaa, niin joillain jeesaa jne.
"synkkä" musiikkikin voi olla kovin monenlaista. Itsellä tämä menee niin, että kun oikein on surkea olotila, musiikin pitää silloin olla jotakin Panteran tyylistä. Jotakin missä on asennetta, vihaisuutta, nopea tempo.
Pantera tai Tsjuder tuo hyvän mielen :giggle::ROFLMAO:
Ei misään nimessä mitään tunnelmallista ranteet auki voivottelua viulun säestyksellä. Kunnon masennus päällä kun menee kuuntelemaan jotakin My Dying Bride:ä, täytyy ainakin pysyä kaukana köydestä ja rekkitangosta.

p*skoja fiiliksiä pitää ihan hakemalla hakea musasta :

Minähän en tuota harrasta lainkaan, kuuntelen onely musiikkia minkä kuuntelu vapauttaa hyvänolonhormoonia, esimerkiksi vornan kuuntelu tiskatessa aiheuttaa ajoittain ihokarvojen pystyynnostattattavia tunnelmia

pimeään aikaan vaan on huomattavasti helpompi kuunnella mustaa musiikkia, kun taas kesällä siihen ei oikeen jaksa keskittyä, kesällä mieluisampaa juurikin omnium gatherumin tyylinen duurimetalli

pahaa oloa joutuu joskus kuulemaan, esim. kaupassa, usein pystyn kyllä olemaan kuulematta jos en halua kuulla, nyt olen välillä kaupassa havahtunut pahanolontunteeseen kun en ole pystynyt olla kuulematta joululauluja

@vokot

IMG-20191221-173334-182.jpg

#kalenterimerkintä

Syntymän päivänä muistettiin meikämustalaista.

Kävin isossa ruokakaupassa. Hulluja ihmisiä täynnä. Osa näytti siltä, että olivat enemmän Opamoxin tarpeessa kuin minä. Katselin valmiiksi niitä jouluruokaerikoisuuksia, jotka heti Tapsana on -50%. Hih hih. Pelkkää säästöä sitten.

Loppuillan huvittelen katsomalla elokuvan Perikato.

Ps. Epäilen, että minulla on hyvin vahvasti alkamassa vaihdevuodet.

@vokot @Saatana joo, musa toimii monella tavalla porukalle. Ja hyvä niin.

Minä olen tosiaan vähän allerginen kaikelle kovin laahaavalle, mollivoittoiselle synkistelymetallille. Örinävokaalit, jos vielä löytyy, niin entistä haastavampaa. En oikein keksi, mikä olis semmoinen olotila, että jaksais kuunnella.

Joku doom metallihan on koko genre melkein sietämätöntä :D

Minun talossa asuva nais-oletettu on pistäny mut siivoomaan. Oon khh, suihku ja sauna vedelly höyrypesurilla ja hinkannu saunan lauteet ja seinät ym. Mitä tämä on?

Ja tein aivan amatöörimäisen virheen. Käsky kävi maalata eteisen yksi seinä serpentiinin väriseksi. Hain maalia, ostin 3l ku oli saman hintanen mitä 1 tai 2l. Ja sitä vittu jäi reilusti yli!. Nyt revin listoja kodinhoitohuoneesta kun pitää takaseinä ja toinen sivu saada serpentiiniks. Olis pitäny ostaa just määrämitta vaikka olis ollu kalliimpi.

Back
Ylös Bottom