Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Laardi varmaan tekis rungon ribseistä tms. :unsure:

Valitettavasti nyt täytyy tuottaa pettymys, mutta osaan sen verran rottinkihommia ettei rungon punominen pekonista tuota ongelmia.

Ilmeisesti tain aivan liian kevyesti tänään salilla kun nyt ei satu mihinkään. Vaikkakin Mikä vituttaa salilla-ketjussa dissatun lailla puuskutin ihan kippurassa välillä.

Varmaan elävät vielä ainakin 10v. Ihan vaan vittuuttaan.

Siihen on syynsä, miksi niillä sanotaan olevan sen 9 elämää.
Ne kaikki tulevat tarpeeseen.

giphy.gif

giphy.gif

Aattelin ottaa olutta ja ostin 8 päkin.
Menin hetki sitten ottamaan toisiksi viimeistä olutta joka hieman vitutti. Sitten keksin että lavennan tämän ja minulla on vielä käytännössä 1/4 osa kädessä oleva mukaan lukien.
Ei yhtään helpottanut vitutusta että jääkaappiin jäi vain yksi olut, matikka on perseestä.

13.1. töihin.
8.-10.1. Heltsinki, "koulutusta".
Aivan hajalla. Jospa tässä vähä kerkeis toipua.

Jos olisin kajsnan housuissa, niin näyttäisin varmaan aika hassulta. Ja olisin jo matkalla jonnekin helevetin kauas missä ei pelkoa asiakkaista.

Viimeinen varustelekasta ostamani olut meni viemäriin, aivan liian pahaa juotavaksi.

Nyt voi ottaa jonkun taatusti hyvän kun Tappara voitti.

Olen suoltanut kahdeksan sivua huonosti kirjoitettua paskaa. Vielä pitäis ainakin saman verran suoltaa lisää. MÄÄ EN JAKSA.

En ole mikään kirjoittaja. Olen lukija. Kirjoittajat kirjoittaa, lukijat vaan lukee. Minä mieluumin luen.

Natuvissy ja teräspetoni soi aiemmin päivällä leikkuutuvassa, tsek.

Hyi.

Back
Ylös Bottom