Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla on aina varuiksi valmiina kumi. Sen alla on kyllä muna ihan paljaana 24/7Mulla on nytkin muna paljaana vaatteiden alla.
Jotain tällaistakohan tuolla haetaan:Kulma A on 15astetta suurempi kuin kulma C mutta 15 astetta pienempi kuin kulma B
A=
B=
C=
Ei vittu...
Jotain tällaistakohan tuolla haetaan:
A = O º
B = 15 º
C = -15 º = 345 º
Konteksti on 5 luokan matikantehtävät.Vai kolmion kulmia noilla tiedoilla, tuli ekana mielleyhtymänä? Konteksti olisi tosiaan aina kiva.
Telkkarin asentaja saapui
Ne on ohuita ja lötköjä ne LG:n OLED-paneelit.Hieman huolestuttaa, että havaitsin paneelin olevan melko notkea.
Toivottavasti se on vielä ehjä.
Tai eikai se lahjojen miettiminen kyllä erityisen tympeää ole koskaan ollut, päinvastoin..
Tähän sopisi: kolmion kulmien summa on aina 180 °, joten A = 90 °, B = 45 °, C = 45 °.Niin ja nämä on kolmion kulmia.
Kulma A on kaksi kertaa niin suuri kuin keskenään yhtä suuret kulmat B ja C
A=
B=
C=
Onko hiivainen sämpylä?En jaksanut aamusta mutta kohta..
Jostain syystä saan noista sämpylöistä eroottisia fiboja .
E: Pitääkin hinkuttaa uuni, noi on jotain entisen asukkaan pinttyneitä lasissa ja hiukan vettäkin kun vehnäsämpylöille täytyy antaa löylyt että tulee rapsakka kuori.
Joo siis oli kaksi eri ja toi No-bodyn on sama minkä minä sain.Tähän sopisi: kolmion kulmien summa on aina 180 °, joten A = 90 °, B = 45 °, C = 45 °.
Mutta tuo aiempi lausuma 'Kulma A on 15astetta suurempi kuin kulma C mutta 15 astetta pienempi kuin kulma B' ei nyt oikein istu tähän. No-bodyn 45°, 60°, 75° käyvät taas tähän. Oliko tässä nyt kaksi eri tehtävää?