Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

"The Beautiful Poetry of Donald Trump is in fact comedy writer Rob Sears’ new book. "

Olettaisin olevan hauskuutus, joka on suunnattu ihmisille jotka eivät pidä Trumpista ja tarkoituksena lisätä heidän määräänsä.

Screenshot_20191216-084811_QuickPic~01.webp

82,7kg. 6 kiloa noussut kesästä.

81,2kg. N. + 3 kg kesään ja vielä vähän enemmän verrattuna siihen, missä pitäisi olla. Ihme, etten ole läsähtänyt pahemmin ottaen huomioon mitä koko syksyn liikunnat ja syömiset ovat olleet. Elättelen toiveita, että tammikuussa asialle voisi alkaa tekemään jotakin.

84.5kg + 10kg keväästä.
Näkyy ja etenkin tuntuu, tuntuma on paras kun yrittää venyttää nelikulmaista lannelihasta niin läski toisella puolella ottaa vastaan ennen venytystä :) E: Niin se venyttely on sitä lihashuoltoa, tämä ihan niille jotka ei tiedä

Huomasin että ei ole pakkiksen vippiä. Ei oo varmaan ollut herran aikoihin. Onko mimmit pistäny mitään perseenkuvia jääkaappiketjuun?

Saako vipeillä mainokset pois? Sittenhän vois maksaa heti.

Huomasin että ei ole pakkiksen vippiä. Ei oo varmaan ollut herran aikoihin. Onko mimmit pistäny mitään perseenkuvia jääkaappiketjuun?

Saako vipeillä mainokset pois? Sittenhän vois maksaa heti.
Mä kans pohdin vippejä. Pohdin myös jääkaappiketjun nykytilannetta. Ei ole tarpeen tuottaa sinne materiaalia.

Minulla on ihan hyvä.

Ostat toisen, ainahan nyt mies kaksi kangasta tarvitsee.

Jos kerran mies kaksi kangasta tarvitsee niin osta sinä toinen. Minulle ei mahdu tuo toinen järkeväsi tulevaan teatteriin ja jos laittaisi toisen olohuoneeseen, se olisi aivan liian pieni.

Jos kerran mies kaksi kangasta tarvitsee niin osta sinä toinen. Minulle ei mahdu tuo toinen järkeväsi tulevaan teatteriin ja jos laittaisi toisen olohuoneeseen, se olisi aivan liian pieni.
Olen opiskelija, ei tässä nyt sellaiseen ole varaa. Muuten ehdottomasti...

Minkä kokoinen tuollaisen kankaan pitää olla suhteessa katseluetäisyyteen? Onko siihen jotain suositusta? Tai asialla merkitystä?

Back
Ylös Bottom