Veikkaanpa, että poraamisen jälkeen teline on muutaman tuuman väljempi.Kukakohan sitten poraa, kun Alician teline tulee. Ei siitä ilman poraamista kuitenkaan selvitä, taaskaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Veikkaanpa, että poraamisen jälkeen teline on muutaman tuuman väljempi.Kukakohan sitten poraa, kun Alician teline tulee. Ei siitä ilman poraamista kuitenkaan selvitä, taaskaan.
Pitää painaa sille sormi koukussa, niin että PIP- nivelellä painaa.Basilleja
Onks joku lauennut tonne sun salaattiin tohon fetan viereen..? Näyttää tarkalta osumalta.
Näin ohimennen huudellen: (ja oon varmaan sanonut sata kertaa täälläkin) mutta hajotin oman rintani joskus 2013 tienoilla ja se jouduttiin leikkaamaan, niin siinä käsi kantositeessä lukaisin jonkun jenkkiläisen artikkelin, jonka mukaan leikkausta vaativat rintalihasrepeämät olisivat naisilla hyvin harvinaisia. Mikähän lie American journal of sports medicine oli, en jaksa ruveta kaivamaan.. Mutta jos pitää paikkansa, niin liittyisikö ihan siihen, että naisilla painot on kuitenkin aika usein jonkin matkaa maltillisempia kuin miehillä.No tuohan on vielä kevyt virhe. Sitten vituttaa enemmän ko lähtee siihen uuteen toistoon ja tuntuu vaan rutinaa kun tissi repeää, vitutus on muutaman kertaluokan isompi.
Mulle unilääkäri suositti melatoniinin käyttöä.
En edes huomaa onko sillä mitään vaikutusta nukahtamisnopeuden suhteen, mutta sen huomaan, että uni on katkonaisempaa ja heräilen tavallistakin enemmän.
Tuntuu myös, että uni loppuu tavallista aikaisemmin jos on ottanut melatoniinia, mutta silti ei ole sellainen olo, että heräisi siksi, että on virkeä, vaan haluttais jatkaa unia.
Olen kokeillut valeriaanaa ja kärsimyskukkaa ja tuntuma on, että minulla tuo valeriaana lyhentää hieman nukahtamisaikaa, mutta ei silti aiheuta ylimääräistä heräilyä.
Ei sillä mitään taianomaista vaikutusta ole, vaan hyvin vähäinen. Pitäisikin taas hommata vaihteeksi tuota testiin.
Mulle on ihan sama vaikka olisi plasebo-vaikutus, jos vain yhtään auttaa.
Pitää painaa sille sormi koukussa, niin että PIP- nivelellä painaa.
Mitää nappuloita ei sormen päällä saa painaa.
Hyi yök.![]()
Näin ohimennen huudellen: (ja oon varmaan sanonut sata kertaa täälläkin) mutta hajotin oman rintani joskus 2013 tienoilla ja se jouduttiin leikkaamaan, niin siinä käsi kantositeessä lukaisin jonkun jenkkiläisen artikkelin, jonka mukaan leikkausta vaativat rintalihasrepeämät olisivat naisilla hyvin harvinaisia. Mikähän lie American journal of sports medicine oli, en jaksa ruveta kaivamaan.. Mutta jos pitää paikkansa, niin liittyisikö ihan siihen, että naisilla painot on kuitenkin aika usein jonkin matkaa maltillisempia kuin miehillä.
Mutta jos pitää paikkansa, niin liittyisikö ihan siihen, että naisilla painot on kuitenkin aika usein jonkin matkaa maltillisempia kuin miehillä.
En tiedä mistä on kyse mutta ainakin HUS:lla on panostettu lääkkeettömään unettomuuden hoitoon. Siitä on ollut juttua ihan valtakunnan tasolla. Ja mielenterveystalossa on unen omahoitohoito-ohjelma. Kannattaa selvittää jos niistä olisi apua.uniasiaa alkaisi hieman parantelemaan
Jos nyt oletetaan, että jokaisella penkkaavalla naisella ei oo ihan hirveitä munkkeja, niin tulisko pelkistä tisseistä noin keskimäärin älyttömän montaa senttiä eroa.. miehillä on kuitenkin noin muuten paksumpi rinta ja selkä, mikä tasottaa.Ja naisilla ei mene rintalihas niin suureen venytykseen, kun tissien takia tankoa ei tarvitse laskea niin alas ja pehmusteen päälle tulee mukavasti. Plus naiset pystyy tekemään epäinhimillisen suuria kaaria, melkeen aina ainakin kilpatason eukoilla leveä ote ja iso kaari ja semmonen lyhyen matkan alaviistopunnerrus sitten.
Kokeile magnesiumsitraattia 600 mg sekä l-teaniinia ja inositolia.