Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vieraiden piti tulla kahden aikoihi. Puol neljä tuli viestiä, että eivät tule ollenkaan. Siinä se iltapäivä meniki kytätessä kämpällä.
Niin saattaisi luulla.Kait tänä päivänä normaalit ihmiset kommunikoivat tuollaiset asiat aikaisemmassa aikataulussa? Jopa ihan lankapuhelinaikaankin olisi jo pitänyt onnistua.
Osto, ja ilmoittautuminen huvila ja huussi -ohjelmaan.Aijjumalauta mikä työmaa. Pari-kolme alinta varvia suoraan vaihtoon ja muutakin puuhaa riittämiin.
Mutta jos intoa on niin mikä jottei.
Oliko miehen PUOlelta?Vieraiden piti tulla kahden aikoihi. Puol neljä tuli viestiä, että eivät tule ollenkaan. Siinä se iltapäivä meniki kytätessä kämpällä.
Häh, eihän suojajännitteisiin mitään pätevyyksiä tarvi?"HUOM!! Jätä tämän kytkeminen autosähkön ammattilaiselle"
Onneksi sattuu olemaan pätevyys tuohonkin.
No ei kai mulla oikeasti mitään pätevyyksiä olekaan. Juuri mihinkään.Häh, eihän suojajännitteisiin mitään pätevyyksiä tarvi?
Kohta ihmetellään että miten saa liimattua irronneet laatat nätisti lattiaanVähän opettelua uuden asumuksen lämmityksen kanssa. Aamulla vaikea kävellä kun lattia niin kuuma, nyt kaikki minimillä ja silti 26 sisällä lämmintä. No kattoikkunat auki ja vähän tuuletetaan.

Kohta ihmetellään että miten saa liimattua irronneet laatat nätisti lattiaan
Ei vaan, mutta on itsellä sellainen kokemus että uudet asukkaat muutti ok-taloon ja kun olivat asuneet siinä kuukauden niin vajaa neliön ala lähti kylppäristä lattialaattoja irti, oli ihan siististi irronnut vesierkasta ja olivat ihan ehjiä.
Edelliset oli asuneet siellä uudesta asti vuosikausia eikä mitään ongelmia.
Kävin laittamassa laatat takaisin ja saumasin ne, ei kuulunut että olisi ollut mitään ongelmia sen jälkeen.
Mulla menee +20 asteista kun ulkolämpö 0 ja varaajassa vesi +35Minä olen nähnyt suihkutilan lattian jolla ei voinut kävellä kuin suihkusandaaleilla. Oli himan kuumahko.
Sellaista se on, kun 80 asteista vettä laitetaan suoraan lattian kiertoon.![]()
Suurin ongelma taitaa olla etenkin kosteissa tiloissa jos säästösyistä jätetään lämpö pois.Kaikki ohjeet ongelmien välttämiseksi otetaan vastaan.
kävin #paikkakuntamme Sukarin kaupassa
voi veljet,kuntit, oli köppäänen ostoskeskus, en suosittele kenellekkään