Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Siinäpä jännä sohva

Menin eilen varustelekaan ostamaan housut.

Sain housut, mutta enemmän rahaa meni kaljaan ja jerkkyyn.

Mitä mieltä valkoisesta sohvasta? Onko liian arka väri?
stunning_010.gif

Aika paljon vain on eri instansseilla nimellisiä valvontavastuita asioista, joista ne eivät oikeasti ymmärrä yhtään mitään eikä kiinnosta ymmärtääkään. Tällöin sitä valvontaa ei käytännössä ole.
Sitten kun puhutaan että toimitaan virkavastuulla niin se on käytännössä virkasuoja jonka takaa viranomainen saa perseillä miten huvittaa ja tuomio on käytännössä hyihyi tokaisu ja taas mentiin.
Mulla paloi käpy pohjaan niin aloitin sellaisen yhdenmiehen sodan kun ensin yksi viranomainen perseili niin esimies ei välittänyt mitään vaan alkoi itse myös tekemään laittomuuksia ja sitten vielä kolmaskin.
Tein aviin sen valituksen ja poliisin tutkintapyynnön perseellä pyyhkimisen laitoin suoraan syyttäjälle arvioitavaksi niin tästä on hyvä lähteä.
Asianajajista mulla on vain ja ainoastaan huonoja kokemuksia, ne on käytännössä sössinyt yhtä sun toista ja ainoa mihin niitä tarvii on lähettelemään valituksia ja haastehakemuksia yms. joissa tarvii kapulakieltä ja tiettyjä muotovaatimuksia. Muuten ovat pääsääntöisesti vain rahanhukkaa.

Ei lahjan tarvitse aina olla ostettua, tottakai on kiva antaa mutta ehkä voisi miettiä jotain aineetonta enkä nyt tarkoita mitään sellaista mitä luulet.
Mä olen vuosikausia tehnyt osan joululahjoista itse. Aineettomat lahjat myös ok. Minusta vaan on hassua, että pitää "lahjoittaa" omaa aikaa. Kyllä perhe on mulla prioriteettilistalla ilman niitä lahjojakin.
Nautitaan hyvästä ruoasta ja toistemme seurasta myös. Mutta minusta olisi siitä huolimatta kiva antaa lahjoja.

Kun älyis pitää koko vuoden silmät auki sillä silmällä että voisko joku kiva juttu olla potentiaalinen joululahja jollekin, niin tekis onnistuneempia lahjaostoksia. Vaan kun siinä joulukuun 15. tienoilla alkaa miettimään kiireessä ressi päällä, niin menee ostamisesta nautinto ja saajakin saa jotain bulkkia mitä sattuu kiireessä löytymään.

Back
Ylös Bottom