Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ihan tarkennuksena se invamerkki oli sille vastakkaiselle ruudulle, ei siihen missä mun auto oli parkissa.

Oli joskus lähellä ettei tullut ostettua 500SL mutta sitten otinkin koiran ja ostin farmari ooppelin :ROFLMAO:

CLS500 nykyään kuitenkin?
mersu.webp

Tuolla ajais maailman tappiin kunhan ei päästä ruostumaan

Oli joskus lähellä ettei tullut ostettua 500SL mutta sitten otinkin koiran ja ostin farmari ooppelin :ROFLMAO:
E: Itseasiassa ihan hyvä ettei ole ainakaan nyt kun olisi aika epätoivoisen oloista mutta jollain naisella olisi aika jees!
Mä ostin ensin kaksipaikkaisen urheiluauton ja parin kuukauden päästä jättikoiran ja sitten tuli tänkapå että tarvin auton millä kuljettaa koiraa :ROFLMAO:

Tuolla ajais maailman tappiin kunhan ei päästä ruostumaan

Joskus olin matkalla kaukana idässä, niin kiinalainen taksikuski alkoi intoilemaan Camrystä vs. Mersu: "look cämli vely nice, vely beautiful. What melcedes have? Have nothing, cämli the best". :ROFLMAO:

Ne sano jo, ettei pääse.

Törkeetä. Jyrään kostoksi muutaman ortpellen potilassängyllä hajalle. Tarvitsevat sitten sijaista osastolle.

Yksi työkaveri jäi tänään ihan oikealle eläkkeelle. Siis ei millekkään varhais- tai sairaussellaiselle. Uskomatonta. Itse ajattelin vielä roikkua muutaman vuoden mukana ihan vaan työnantajan kiusaksi. Sitten saan varmaan jo ns pällieläkkeen loppuelämän ajaksi :cool:

Joskus olin matkalla kaukana idässä, niin kiinalainen taksikuski alkoi intoilemaan Camrystä vs. Mersu: "look cämli vely nice, vely beautiful. What melcedes have? Have nothing, cämli the best". :ROFLMAO:
80-luvun tojotan koneella ajaa puoli miljoonaa, sen jälkeen sillä ajetaan Afrikassa vielä toinen puoli miljoonaa

80-luvun tojotan koneella ajaa puoli miljoonaa, sen jälkeen sillä ajetaan Afrikassa vielä toinen puoli miljoonaa
Eikös jonkun putki- tai sähkövirman lava-auto näkynyt joskus jonkun isiksen kulkineena. Oli tarrat vielä kyljessä ja kk lavalla.

Edit, saattoi olla tämä. Mutta muistikuvissa olisi käynyt näin myös suomalaiselle. 😁
daesh15122015.jpg

Eikös jonkun putki- tai sähkövirman lava-auto näkynyt joskus jonkun isiksen kulkineena. Oli tarrat vielä kyljessä ja kk lavalla.

Edit, saattoi olla tämä. Mutta muistikuvissa olisi käynyt näin myös suomalaiselle. 😁
daesh15122015.jpg
Jossain pätkässä rättipäällä oli tyyliin siwan muovikassi kädessä :)

Elämä on niin jumissa, että taidan lahjoa itseäni jollain pyörivällä sähkökoneella palkkapäivän jälkeen.

Eikös tuo aiempi corolla ole ilmeinen valinta työkulkineeksi, jäsen @Kajsna lle?

Oli aivan liian pitkä päivä, kaikkien alojen asiantuntijana, ei gymiä. Huomenna sitte.

Löytyy myös projekti porkhe naputtavalla koneella

Kai tuollaisesta voisi muutaman tontun maksaa ja sitten motti auki

Löytyy myös projekti porkhe naputtavalla koneella

Kai tuollaisesta voisi muutaman tontun maksaa ja sitten motti auki

Jos mottiauki poshua meinaa, niin eikai se ny tuollanen vesijäähy voi olla? Kai se pitää olla selvästi vanhempaa perua?

Back
Ylös Bottom