Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No näin juuri, näin juuri.

Oli oikein lämpösiä kinkkujuustiroisantit. Onneksi otin heti ekan jo matkalla, muuten ois mennyt ohi moinen herkkuhetki.

Noin. Muistakaa, että sitkeän Pakkishuhun mukaan Kajsnan miehellä on puuhelmet ja kukkakassi. Antakaa parempia ohjeita.

Paras ohjehan oli jo Kajsnalla hallussa, eli omat rahat. Silloin ostaa sen minkä haluaa. Olen toteuttanut samaa periaatetta.

Jouluruoka, tsek 👌🏻
IMG_20191111_181715.jpg
Alkaa olemaan se aika vuodesta, että on näitä kerran maksettuja ruokailuja alkaa olemaan tämän tästä.

Viimeksi muokattu:

Yllättyisitkö, jos kertoisin tehneeni joskus käteiskauppoja kyseisen anniskeluravintolan omistajan kanssa.

Hehe.
Arvatenkin joku pahoittaa nyt kehäkolmosen sisällä mielensä. Sitten kauhistellaan porukalla.

Husukin vielä kertoo, että olisi mennyt paikalle taksilla valittaan, mutta hänet jätettiin motarin varteen, koska rasismi.

Jumankekka, pitäs varmaan ostaa itelle portin viereen tuollainen kyltti niin saisi ilmaista mainosta!
Ko. baarissa on muutenkin erilaista porukkaa, erään kerran pari jurrissa olevaa tyyppiä oli lähtenyt sieltä ja kekannut veneen johon menneet.
Toinen oli sitten löytänyt hätäraketin ja tottakai se piti ampua ilmaan, sinne tuli luonnollisesti sinivilkkuisia paikalle ja kun poliisit kysyi että oliko nyt pakko se ampua niin tuumas toinen että totta helvetissä kun kaveri tippu veneestä!
Tarkennetaan nyt vielä että vene oli kuivalla maalla...

Auto, jonka pohjasta sain tunkin läpi, on nyt hitsattu, oli vähän isompi homma kun se 10*10 cm. Ja kalliimpi. Mutta nyt on tehty kunnolla pohja.

Nyt nuo muut autot sais olla kunnossa että saa välillä säästettyä rahaa että saa autoja rempata..

Vajaan kuukauden skutsissa asuneena suosittelen lämpimästi :oujee:.

Skutsissa ei taida tulla vapaa-ajan ongelmiakaan: kun varmaan koko talven saa viettää lumitöissä, niin ensi kesä menee yhden liiterin pelastamisessa romahtamiselta ja sittenhän saa jo odotella seuraavia lumitöitä. En yhtään epäile, etteikö sitten jostain suunnasta löydy jo projektia tulevia kesiäkin varten.

Ei oo ihmisiä varten nämä varastot. Hemmetisti älämölöä ympärillä ja silti yksinäistä. Ei itse oo ihan skutsissakaan tullut asuttua, mutta erilailla kuitenkin. Oli omaa rauhaa halutessaan ja silti saattoi naapurin kanssa juoda kaljaa tai jeesiä tarvittaessa vaikka autorempan parissa 🤷‍♂️
Kaikkea sitä tulee tehtyä perhe ja parisuhdehaaveisaan, mutta eihän sitä mikään elämäss toimi jos ympäristö vetää ihan mielen alas 👎🏽
Kun pääsee väljemmille vesille, niin täytyy taas nauttia pienistä iloista kuten puhtaan lumen kolaamisesta omasta pihasta 😀

Ei oo ihmisiä varten nämä varastot. Hemmetisti älämölöä ympärillä ja silti yksinäistä. Ei itse oo ihan skutsissakaan tullut asuttua, mutta erilailla kuitenkin. Oli omaa rauhaa halutessaan ja silti saattoi naapurin kanssa juoda kaljaa tai jeesiä tarvittaessa vaikka autorempan parissa 🤷‍♂️
Kaikkea sitä tulee tehtyä perhe ja parisuhdehaaveisaan, mutta eihän sitä mikään elämäss toimi jos ympäristö vetää ihan mielen alas 👎🏽
Kun pääsee väljemmille vesille, niin täytyy taas nauttia pienistä iloista kuten puhtaan lumen kolaamisesta omasta pihasta 😀
Taas tässä kuuntelen kun jotkut vajakit pitää älämölöä, mikä vittu siinä on ettei voi elää niin kuin normaalit ihmiset ja olla illalla hiljaa?
Joku päivä mulle tulee mitta täyteen ja toi kämpän haltija löytyy jostain soramontulta.

Naiset myös vertailee asioita miehiä tarkemmin

En lähtisi yleistämään. Tai sitten elän tietynlaisen poikkeuksen kanssa ainakin jos kyse tekniikasta. Hän keksi ostaa äidilleen puhelimen joululahjaksi, ja se löytyikin heti jostain. Itselläni on nyt neljäs kierros menossa vertailuja ja hintakehityksen seurantaa, kotona muutama A4 muistilappu omia listauksia ja havaintoja käyttäjäkokemuksista, olen siis ostamassa lapselleni 300e puhelinta joululahjaksi. :LOL: Varmaan jos kysyisin emännältä että "niin minkä puhelimen nyt siis tilasit" niin ei muistaisi enää mallia, valmistajan luultavasti.

Mutta näin muuten varmasti on tarkempi rahasta näin yleisellä tasolla, mulla menee vaan etenkin tekniset härvelit aina hiukan tunteisiin ja eeeeeehkä ihan hiukan liikaa hifistelen, ehkä juuri siksi ettei kylve rahassa, niin koitan silti hakea "bang for the buck". Esim uuden tv:n hankintaa tässä miettinyt nyt muutaman kuukauden ihan tosissaan, lukuisia vertailuja ja youtube arvosteluja tullut tuijotettua. Mutta mulle se on aina 10v sijoitus. Lähinnä hermot menee jos joku bongaa Gigantin kuvastosta "hei tossa olis 65" 499e"

Kyllä uni maistuu taas kun käynyt jumpalla, voisi pidempäänkin vaikka nukkua mutta kädet puutuu jos kyljellään, selällään ei aina jaksa ja mahallaan ei vaan jostain syystä olla niin pitää aina sitten herätä.
Kohta vois laittaa kolmannen pannullisen tippumaan ja muistaa kirjoittaa että Losec apteekista.

Back
Ylös Bottom